עוואד זוכה להתעניינות מחו"ל ומסרב לחתום על הארכת חוזה

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה מנסה מזה תקופה ארוכה להגיע עם מוחמד עוואד לסיכום על המשך ההתקשרות, אבל הוא אינו ממהר: "בטוחים שהוא יסכים עד הקיץ", אמרו במועדון. מאות כרטיסים אחרונים למשחק בנתניה נגד ב"ש יוצאו למכירה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ששבו ממחנה האימונים הקצר באילת, שחקני מכבי חיפה זוכים היום (חמישי) ליום מנוחה ולמעשה רק מחר הם יתחילו בהכנות למשחקי הליגה ביום ראשון והגביע שלושה ימים לאחר מכן מול הפועל באר שבע.

כאמור ההכנות עוד בעצלתיים ועל כן המאמן מרקו בלבול טרם תרגל הרכב, אולם ידוע כי הוא יקבל בחזרה לסגל את דולב חזיזה שנעדר באשדוד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים והוא גם צפוי לשוב להרכב. אגב, מספר שחקנים ירוקים נמצאים בסכנת הרחקה עקב צהוב החמישי – הבלם עופרי ארד, המגן סאן מנחם והקשר נטע לביא, שאם יספגו כרטיס צהוב ייעדרו ממשחק פתיחת הפלייאוף העליון.

מי שעשוי לקבל הזדמנות בשני המשחקים הקרובים הוא החלוץ מוחמד עוואד, שלא שותף כלל במשחק האחרון מול אשדוד. האחרון חתום על חוזה עד לסיום העונה הבאה בכרמל ואף קיבל הצעה לחוזה חדש וארוך טווח, אבל בשלב זה אינו מסכים לחתום על הסכם חדש ואף זוכה להתעניינות מחו"ל. בכל מקרה, בכרמל לא לוחצים על השחקן אבל שולחים מסר: "אנחנו בטוחים שעוואד יחתום על חוזה חדש עד הקיץ".

בינתיים, תם רישום אוהדי הקבוצה למשחק הרדיוס בנתניה. 10,565 נרשמו ולכן נותרו כמה מאות כרטיסים למפגש למספר יציעים שונים, אשר ייצאו מחר בצהריים למכירה. אוהדי ב"ש קנו כ-650 כרטיסים עד כה.


אוהדי מכבי חיפה בנתניה. האצטדיון יהיה מלא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי