אופואדו גמר את העונה, אך איביץ' רגוע: "אוהב את הגישה של בלקמן"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

במכבי תל אביב אישרו כי הניגרי ייעדר ארבעה חודשים, מאמנו התייחס לחלוץ האנגלי שעשוי לפתוח מול מכבי נתניה: "ניק מקצוען שמתאמן כאילו הוא שחקן הרכב, יש לו את כל האיכויות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהביסה את הפועל תל אביב בדרבי והתבססה במקום הראשון בטבלת ליגת העל, מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה במחזור סיום העונה הסדירה (שבת החל מ-17:00, ישיר בספורט4) ותקווה להגדיל זמנית את הפער ממכבי חיפה לתשע נקודות, כשהירוקים יארחו למחרת (ראשון ב-20:15) את הפועל באר שבע.

מבחינה מקצועית, האלופה תגיע למשחק ללא צ'יקו אופואדו (שגמר את העונה) ואיתי שכטר הפצועים, כאשר יונתן כהן, ניק בלקמן ואילון אלמוג מועמדים לפתוח במרכז ההתקפה. באשר לכהן, מלך שערי הצהובים יצטרך להיזהר מכרטיס צהוב חמישי, שיוביל להרחקתו ממשחק העונה נגד מכבי חיפה במחזור ה-27. בחזרה לניגרי – במכבי תל אביב אישרו כי החלוץ סובל מקרע בגיד המחבר את הארבע ראשי למפשעה וקרע בשריר הארבע ראשי עצמו והוא ייעדר לפחות ארבעה חודשים, כך שהוא לא ישוב לשחק ב-11 המחזורים שנותרו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיברו המאמן ולדימיר איביץ' והשוער דניאל טננבאום, כשהסרבי התייחס לעמדת החלוץ והחמיא לניק בלקמן: "איבדנו שני חלוצים במשחק אחד ואף אחד מאיתנו לא רצה שזה יקרה. אני מאמין בבלקמן, הבאנו אותו כי הוא ראוי להיות כאן. הוא שחקן טוב ששיחק פה בעבר והבקיע שערים רבים לפני שאני הגעתי. הוא מקצוען שעובד קשה, כזה שנותן את המקסימום שלו בכל אימון. למרות שבמשך זמן רב הוא היה מחוץ לסגל, הוא לא עשה אפילו בעיה אחת קטנה ועבד כאילו הוא שחקן הרכב. זה משהו שאני מאוד אוהב. אם הוא ישחק בהרכב או יתחיל על הספסל, נראה, אבל בטוח שהוא יעזור לנו כי יש לו את האיכויות לעשות את זה".


מאמין בניק בלקמן. ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)

על מצבו של צ'יקו אופואדו והאפשרות שיונתן כהן יעלה בחוד: "צ'יקו לא ישחק כדורגל בתקופה הקרובה, אבל אנחנו לא יודעים להגיד כמה זמן הוא ייעדר. יכול להיות שגם יונתן כהן ימלא את התפקיד, זו אפשרות".

על המשחק מול מכבי נתניה: "תמיד קשה לשחק נגד הקבוצה הזו, עשינו 0:0 בבית בסיבוב הראשון. זו אחת היריבות הכי מאתגרות שיש בליגת העל. יש לה שחקני קישור והתקפה ברמה גבוהה מאוד. העובדה שנתניה לא תהיה בפלייאוף העליון תעזור לה לשחק כדורגל משוחרר וכמובן שזה פחות טוב עבורנו. מדובר במשחק קשה יותר מאשר הדרבי והמשחק נגד קריית שמונה. אני מכיר את המאמן של מכבי נתניה, הוא חי בשביל לנצח את מכבי ת"א, השחקנים שלו חיים בשביל לנצח את מכבי תל אביב. כשלקבוצה אין לחץ ויש לה המון איכות, זה מאוד מסוכן. אנחנו צריכים לשכוח ממה שהיה ולהגיע מוכנים למשחק מאוד קשה".

איביץ' נשאל על נגיף הקורונה שמתפשט: "האם השחקנים יטוסו לחופשות בפגרה? נצטרך לדבר על זה בתוך המועדון ולגבש החלטה. כולם צריכים להיות מאוד זהירים. למרות זאת, לשחקנים יש ימים חופשיים ואיני יכול למנוע מהם לעשות את מה שהם רוצים בזמנם הפנוי. יש לנו שלושה משחקים עד פגרת הנבחרות, אני מקווה שהמצב יהיה רגוע יותר עד אז, אבל כמובן שנצטרך לדבר על כך וזו תהיה בסופו של דבר החלטה של המועדון".

לצידו של איביץ' התייצב השוער דניאל טננבאום, שאמר: "האווירה בדרבי הייתה מדהימה, האוהדים שלנו היו מדהימים. באופן אישי, עבדתי מאוד קשה והייתי מוכן להזדמנות שלי. יאניוטיס? היחסים שלי איתו נהדרים. אם ההגנה לא הייתה טובה וההתקפה לא הייתה עוזרת במשחק ההגנה, כמובן שלא הייתי יכול לשמור על רשת נקייה".

 

 
ממשיך לשבור שיאים. דניאל טננבאום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי