נתניה נערכת למכבי ת"א: "נמשיך עם משחק הלחץ". עזרא התאמן

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אריאל שלום

למרות שלא העפילו לפלייאוף העליון, היהלומים רוצים להנחיל לאלופה הפסד בכורה: "נבוא לשחק התקפי". שחקן הכנף הבריא ממחלה ואמור להיות בהרכב, גם אולסק וכחלון צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

לאחר שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, מכבי נתניה תסיים ביום שבת (החל מ-17:00, ישיר בספורט4) את העונה הסדירה במשחק בית מול האלופה מכבי ת"א, כשבעיר היהלומים מאוד רוצים להמתיק את הגלולה ולהנחיל לקבוצה של ולדימיר איביץ' הפסד בכורה העונה בליגה.

"למרות שלא העפלנו לפלייאוף, אף אחד פה לא יראה קבוצה שונה. אנחנו נהיה אותה נתניה, עם הכדורגל ההתקפי ומשחק הלחץ. יש עוד מטרות בעונה הזאת ונשמח לשמח את האוהדים שלנו", אמרו במועדון. מבחינה מקצועית, חן עזרא סבל ביומיים האחרונים ממחלה ונעדר משני האימונים בימים שלישי ורביעי, כאשר הבוקר הוא כבר ערך אימון מלא ובקבוצה מאמינים שיהיה כשיר להתמודדות.

מי שייעדר הוא הקפטן אלמוג כהן, שירצה עונש הרחקה של שלושה משחקים בגין הכרטיס האדום השלישי הישיר (והרביעי בסך הכל) שספג מול קריית שמונה, כשלפחות לפי התרגול באימון, ניקו אולסק יוסט לעמדה אחורית, כאשר רועי קהת ייכנס לקישור. בחוד ההתקפה, ההתלבטות הקבועה היא בין גיא מלמד ליונס מלדה, אך נראה שלראשון סיכויים גבוהים יותר לפתוח.


יוסט לעמדה אחורית יותר. ניקו אולסק (אריאל שלום)

בחוליית ההגנה, צוות המאמנים תרגל אמש את מוחמד זבידאת, אך היום העניק את הגופייה למגן יקי כחלון, שנראה שיחזור להרכב לאחר מספר משחקים. טים הויבך חזר אומנם להתאמן לאחר שנעדר משני משחקים בגין שפעת, אך הוא עדיין לא כשיר ב-100% ונראה שצוות המאמנים לא יסכן אותו ובמרכז ההגנה ימשיכו לשחק דולב אזולאי ולאזר צ'ירקוביץ'. כארם ג'אבר שיחק עם קבוצת הנוער במשחק הגביע מול בני יהודה, אך עשוי להיכלל בכל זאת בסגל.

בעניין אחר, במועדון קיימת שביעות רצון גדולה מקבוצת הנוער בתקופה האחרונה, כאשר הכוונה היא לשלב מספר שחקנים בקבוצה הבוגרת עד תום העונה: מדובר במתן לוי, עומרי גנדלמן (שחתם על הארכת חוזה), משה מולה ורוי קורין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי