החלטה לגבי בנימין וידין תתקבל בסמוך למשחק נגד כפ"ס

אביחי ידין
אביחי ידין | סוכנות ג'יני‎

הפועל רעננה תתארח למשחק תחתית דרמטי במחזור סיום העונה הסדירה, המאמן גל כהן יצטרך להסתדר ללא יואב תומר וגם שני הוותיקים בספק גדול. בקבוצה עושים מאמצים להחזיר לשחקנים את הביטחון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תתארח מחר באצטדיון המושבה אצל הפועל כפר סבא כשהיא במקום האחרון בטבלה עם 16 נקודות בלבד. כדי שלא לרדת בעוד שמונה משחקים לליגה הלאומית, רעננה פשוט לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בקרב תחתית גורלי מבחינתה. כידוע, מעליה מדורגות סקציה נס ציונה עם 18 נקודות, קריית שמונה עם 22 והפועל כפר סבא עם 23.

ברעננה מקווים שאפקט החלפתו של אופיר חיים על ידי עמיר תורג'מן בכפר סבא לא יוביל את הירוקים מהשרון לניצחון שעשוי לחרוץ גורלות בתחתית וברעננה מספרים כי המאמן החדש גל כהן עבד לאורך השבוע עם השחקנים על החזרת הביטחון והאמונה שאפשר לשרוד, על אף העובדה שהם ניצחו שני משחקים בלבד מתוך 25 המחזורים העונה.

השחקנים הוותיקים ובראשם עדי נמני, עידו לוי, אביחי ידין, בן בנימין והקפטן שניר שוקר היו בין אלו שהובילו את קו האמונה שהמועדון לא ירד לליגה הלאומית.
החלוץ יואב תומר עדיין פצוע בשרירי הבטן ולא יהיה כשיר למשחק מחר, בעוד שני פצועים נוספים הם בן בנימין שנפגע בקרסול ואביחי ידין שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ורק מחר תתקבל לגביהם ההחלטה אם יהיו בסגל.

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נימני (עמית כהן), דריל לחמן, עידו לוי, דוד מתיאוס, ירדן כהן, שניר שוקר, בן סביר (דיווין נאה), אור דסה, כרם ארשיד, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי