'שבוע ב"ש' במכבי חיפה יוצא לדרך: "אסור לוותר על שום תואר"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון

הירוקים חזרו לאימונים ולהכנות לצמד המשחקים מול הקבוצה של אבוקסיס, בליגה ביום ראשון ולאחר מכן בגביע המדינה. הערכה כי רז מאיר, רמי גרשון וליו קסטייאנו יחזרו לאחר פגרת הנבחרת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר (שישי) לאימונים לאחר מנוחה קצרה והגבירו את הקצב לקראת צמד המשחקים החשובים מול הפועל באר שבע בשבוע הבא, ביום ראשון במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה ורגע לפני הפלייאוף והעליון ושלושה ימים לאחר מכן בסמי עופר ברבע גמר גביע המדינה.

לקראת "שבוע ב"ש, אמרו במכבי חיפה הבוקר: "כבר עברנו לא מעט אתגרים העונה ואם אנחנו רוצים להמשיך בעונה הנפלאה, אסור לנו לוותר על שום תואר ועל שום משחק"

המאמן מרקו בלבול יקבל בחזרה לסגל את הקשר דולב חזיזה שנעדר מהניצחון באשדוד בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים והוא עשוי לחזור ל-11 במשחק הקרוב, אולם ההרכב למשחק יתורגל רק מחר, באימון המסכם. במועדון מספרים כי על פי נתוני השחקנים, אין מניעה שאותו הרכב במידת הצורך יעלה פעמיים תוך שלושה ימים, אולם בקבוצה מצפים להרחבת הסגל עם חזרת הפצועים רמי גרשון, ליו קסטייאנו ורז מאיר בשבועות הקרובים, כנראה לאחר החזרה מפגרת הנבחרות בסוף חודש מארס. באשר למאיר, הוא סיים את תקופת השיקום, אך בקבוצה לא יסכנו אותו אחרי פציעה ארוכה ויאפשרו לו לשוב בהדרגה לכושר מלא ולאחר מכן גם לסגל.

המשחק ביום ראשון ייערך כידוע באצטדיון בנתניה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על המועדון ובקבוצה הביעו שביעות רצון מכך ש-10,565 מנויים נרשמו למשחק, כשרק כרטיסים בודדו הוצאו היום למכירה. בחיפה סיפרו כי הנתונים זהים להערכות שביצעו כשהתקבלה ההחלטה לארח בנתניה ושמחו לגלות שאוהדים לא נפגעו בשל המעבר, על אף שכן התקבלו תלונות ממספר אוהדים שטענו כי נפגעו בכל הנוגע לזווית הצפייה ולמיקום לעומת המקום עליו הם משלמים בסמי עופר. 


יצטרכו לנדוד מסמי עופר. אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי