ליואיץ' סובל מכאבים, אך ביקש מאלישע לוי לשחק ויפתח בהרכב

מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ' | אריאל שלום

הסרבי טרם התאושש מפגיעה ברגלו, אבל ניצחון על הפועל חיפה יבטיח לבני יהודה את המקום בפלייאוף העליון והוא הבהיר כי אין בכוונתו להחמיץ את המפגש (שבת, 19:45 בספורט3). דוס סנטוס: "מאמינים שהמשימה אפשרית"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר את הפועל חיפה (19:45 בספורט3), למשחק גורלי בקרב על אחד הכרטיסים לפלייאוף העליון. הזהובים הצליחו להגיע למחזור סיום הליגה הסדירה כשהם תלויים רק בעצמם, אולם רק ניצחון יבטיח להם את המקום הנכסף בשישייה הראשונה.

כידוע, במסגרת הרצון לשמירה על שעה אחידה, הועתק המשחק מבלומפילד למושבה, לשמחתם של אנשי המועדון שמעדיפים לשחק באצטדיון הפתח תקוואי, בו אירחו את המשחקים בשלוש השנים הקודמות

המאמן אלישע לוי יחסר את החלוץ הצעיר רועי בן שמעון, שסובל מחבלה באיזור השריר הארבע ראשי וגם מוחמד גדיר שהיה חולה ביומיים האחרונים נמצא בספק גדול להתמודדות. מי שיחזור להרכב הוא מתיאה ליואיץ' שסובל אמנם מכאבים ברגלו, אך יעלה לשחק בעזרת משככי כאבים, לאחר שהבהיר למאמנו שהוא לא מוכן בשום אופן להחמיץ את המשחק החשוב.


ליואיץ' ודוס סנטוס. רגע האמת הגיע (דני מרון)

"התחושות הן מאד חיוביות, לא רק שלי, של כל הקבוצה, של הצוות, של כל האנשים במועדון", אמר הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס לקראת המשחק. "אנחנו באים בגישה מאד חיובית למשחק הזה. אנחנו מאמינים אחד בשני, שמחים שקיבלנו את ההזדמנות ומאמינים שאפשר לעשות את זה. אנחנו מאמינים במאת האחוזים שאפשר לעשות את זה. אם אלוהים נתן לנו את ההזדמנות לעשות את זה, אז נצטרך לנצל אותה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', ג'וזף מנסה, מילאלי מייאמבלה, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי