גלזר על מאבקי הירידה: "יש לי את הניסיוןלרגעים האלה". בדש יחזור להרכב

עומרי גלזר
עומרי גלזר | אודי ציטיאט

השוער דרוך לקראת קרב התחתית הקריטי בין נס ציונה לקריית שמונה (ראשון ב-19:00): ""מ-1 עד 10, זה משחק בעל חשיבות של 10" . הקשר ישוב ל-11 של זדה, גם מאזו ואליאס

(גודל טקסט)

"אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם נפסיד", אמר שחקן בסקציה נס ציונה לפני המפגש הקריטי מול עירוני קריית שמונה מחר (ראשון ב-19:00) במחזור סיום העונה הסדירה בליגת העל. אם הצפוניים ישיגו ניצחון, הם יגדילו לשבע נקודות את הפער מהכתומים, שמייחלים לתיקו במשחק בין הפועל כפר סבא להפועל רעננה.

המאמן ליאור זדה רוצה לשמור על דריכות בקרב שחקניו ולא תרגל הרכב בימים האחרונים, עד לאימון המסכם שנערך היום ובו ביצע שינויים ביחס ל-11 שפתחו בהפסד מול הפועל חיפה במשחק הבכורה שלו בשבוע שעבר – מוסא מאזו, גיא בדש ושי אליאס ישובו להרכב, כשדור כוכב ויחמיר היקה, צמד השחקנים שהצטרפו בינואר, יפתחו על הספסל.

בינתיים, השוער עומרי גלזר דיבר במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת הקרב מול חניכיו של קובי רפואה ואמר: "זה משחק מאוד חשוב, אנחנו מתכוננים באמת למשחק גורלי. אנחנו עובדים קשה כל השבוע, באים מוכנים, חיוביים ובטוחים שהכל יהיה טוב. מ-1 עד 10, זה משחק בעל חשיבות של 10. משחק מאוד קריטי אבל אנחנו רגועים ומאמינים ביכולות שלנו. ליאור וכל הצוות מכינים אותנו בצורה הכי טובה ומקצועית שיכולה להיות אז אני בטוח שהכל יהיה טוב".

המסקנות מההפסד להפועל חיפה: "למרות ההפסד, אני חושב ששיחקנו יחסית טוב והגענו לכמות מצבים לא מבוטלת ובסיטואציה מסוימת המשחק יכול היה להיות שונה לגמרי. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו, מאמינים בליאור ובצוות. אנחנו נעשה את העבודה ביום ראשון ונגיע לפלייאוף בצורה חיובית".


"מ-1 עד 10, זה משחק בעל חשיבות של 10" (דני מרון)
 

 
כמה לחץ יש על הכתפיים שלו לקראת המאני-טיים: "לחץ זה דבר טוב ובכל משחק יש לחץ, ובמיוחד כשוער, אבל בשביל זה הביאו אותי לפה – בשביל המאני טיים, שזה בעצם עכשיו ובמשחקים הקרובים. אני מאמין ביכולות שלי וצריך לעשות את העבודה. אני בטוח שיש לי את הניסיון והמנטליות בשביל רגעים כאלה, אני לא חושב שגיל הוא פקטור בכדורגל למרות שאני צעיר. נכון שזה חלק מניסיון אבל אנחנו רואים שחקנים בני 18-19 מובילים קבוצות בטופ העולמי לאליפויות ותארים באירופה אז אני לא חושב שהגיל שלי הוא פקטור פה".
 
 
האווירה תחת ליאור זדה: "יש אווירה מאוד חיובית, ליאור הכניס רוח חדשה. אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים על הדברים שהוא רוצה, זה לא קל שמאמן מגיע באמצע העונה ובטח שלא בסוף העונה, ליאור הגיע שני מחזורים לפני הפלייאוף ואנחנו מנסים לצמצם את הפערים. עובדים קשה ובטוח שנעשה את העבודה".
 
 
מינויו של המאמן הקודם, עמיר תורג'מן, להפועל כפ"ס: "אני מאוד מעריך את עמיר, הוא זה שהביא אותי לפה ואני אוהב אותו מאוד. באמת תודה רבה על הדרך שהוא עשה איתנו אבל אנחנו לא מתעסקים בו, אנחנו מתעסקים בלהשאיר את נס ציונה בליגה ולא בהפועל כפר סבא או שאר הקבוצות. קודם כל בדרך שלנו, באיך להשיג את הניצחונות שלנו שאם נעשה את הדברים בצורה טובה, אני בטוח שנישאר".


הרכב משוער:
עומרי גלזר, אופק ביטון, איתי עוזרי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, שי אליאס, סביין לילאי, סאקו טורה, גיא בדש, רז שטיין, מוסא מאזו.

עמיר תורג'מן. בנס ציונה לא מתעסקים בו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי