סילבס: "אני אדם מאושר, שמנו סימן קריאה גדול על העונה הזו"

חיים סילבס
חיים סילבס | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה חגג את העלייה לפלייאוף העליון וסיפר: "ההישג הזה הוא קודם כל של כץ. הוא אמר לי שאני ממשיך בעונה הבאה עוד לפני שעלינו". בן בסט: "הרבה מאוד לחת השתחרר בקבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סימנה הערב (שבת) וי ענק על העונה הנוכחית, כשבתום תשעים דקות מתוחות מאוד נגד בני יהודה באצטדיון המושבה, הקבוצה מהכרמל הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון של ליגת העל, זאת למרות שלא מצאה את הרשת נגד הכתומים וסיימה ב-0:0.

בסיום המשחק, המאמן המאושר חיים סילבס סיפר: "אני מאושר. שמנו היום סימן קריאה על שנה קשה, ארוכה ומטלטלת שעברנו, כולל נפילה גדולה מאוד שהייתה לנו. הגענו למשחק היום והוכחנו שאנחנו יכולים להביא את התוצאה הדרושה. אולי יכולנו לתקוף יותר ולמנוע דפיקות לב מיותרות"

"בראש ובראשונה, ההישג הזה מגיע לאוהדים שלנו ולבעלים יואב כץ, שגם בכל הרגעים הקשים תמיד נמצא שם ונותן לנו רוח גבית שדוחפת אותנו קדימה. אני בטוח שהוא עכשיו שמח מאוד בחו"ל. מודה לצוות שלי שעשה הכל והשחקנים שנתנו 100% מעצמם. חיכיתי הרבה מאוד לדבר הזה ואני בטוח שגם בורא עולם עזר לנו".


סילבס. "ההישג הזה מגיע לאוהדים שלנו ולבעלים יואב כץ" (אריאל שלום)

"להמשיך בעונה הבאה? את האמת, עוד לפני שעלינו לפלייאוף העליון יואב אמר לי שאני ממשיך לעונה נוספת. אני מאוד אוהב את העבודה בהפועל חיפה. השגנו היום מטרה אחת שלנו, נחגוג בימים הקרובים אבל אנחנו כבר עם הראש לגביע, שהוא גם חלק מהמטרות שלנו" סיכם סילבס.

קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט הוסיף: "הרבה מאוד לחץ השתחרר. כל שבוע ששיחקנו אמרו לנו שזה המשחק הכי חשוב, אבל היום באמת הגענו לאחד כזה נגד בני יהודה ועשינו את זה. אני מת כבר לרוץ ולחגוג בחדר ההלבשה. מצפים לנו עכשיו הרבה מאוד משחקים טובים באצטדיונים מלאים".

לאחר מכן, מאמן בני יהודה אלישע לוי שיתף את אכזבתו: "אין לי טענות לשחקנים שלי. אם הגענו לשלב שזה תלוי בנו – זה אומר הכל. לא יצרנו מספיק הזדמנויות למרות כל אחוזי השליטה שלנו במשחק. הראש שלנו כבר עבר הלאה ואנחנו מרוכזים כעת בגביע. ככה זה צריך להיות".


בן בסט. "ירד הרבה מאוד לחץ בקבוצה" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי