שחקנים בהפועל חיפה: "נדע לקחת את המענקים על הפלייאוף"

שחקני הפועל חיפה, חיים סילבס
שחקני הפועל חיפה, חיים סילבס | אריאל שלום

בכרמל חגגו את ההתברגות בין שש הקבוצות הראשונות ופרגנו לבעלים: "עוד הישג אדיר תחת יואב כץ. לא נוותר גם על הגביע". ורמוט נטש במהרה ולא חגג עם חבריו בעקבות כניסתו רק בתוספת הזמן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במשך דקות ארוכות חגגו שחקני ואנשי הפועל חיפה את ההעפלה לפלייאוף העליון אל מול כ-1500 אוהדים שעשו את הדרך למושבה וחזו ב-0:0 נגד בני יהודה. "זהו עוד הישג אדיר תחת יואב כץ. עברנו עונה מטלטלת שהסתיימה עם עמידה במטרה" אמרו במועדון לאחר המשחק.

מי שנראה פחות מאושר מההישג היה הקשר גילי ורמוט, שלא נשאר לחגוג עם השחקנים אלא ירד מיד עם שריקת הסיום לחדר ההלבשה וזאת מכיוון שנכנס כמחליף רק בתוספת הזמן. השחקנים המשיכו את החגיגות גם לחדר ההלבשה ואף שלחו מסר ברור לבעלים יואב כץ כאשר אמרו: "נדע לקחת את המענקים על הפלייאוף ולא נוותר על הגביע. אולי נוכל לעשות עונה היסטורית נוספת".

כץ עצמו הודה לשחקנים ולצוות המקצועי על ההישג ושיבח את המאמן חיים סילבס על עמידה טקטית של הקבוצה במשחק, אבל גם שלח מסר ברור למאמן: "חיים עושה עבודה נהדרת וכמו שכבר אישרתי בעבר אני מעוניין שימשיך עונה נוספת, אבל העבודה העונה עוד לא הסתיימה ויש לנו עוד מטרה להתקדם בגביע וגם בליגה המטרה היא לנסות ולהגיע למקום רביעי. אני שמח על ההקרבה ודביקות במטרה וגם בטוח שגילי ורמוט עוד יתרום רבות העונה להפועל חיפה".


לא נשאר לחגוג. ורמוט (אריאל שלום)

סילבס כאמור זכה למחמאות ורק לקראת משחק הגביע יחליט לגבי השינויים שיבצע בעוד שלושה ימים בעיקר בשל העומס הרב של חלק גדול מהשחקנים בשבועות האחרונים. הבלמים מיקי סירושטיין וגיא משפתי זכו למחמאות, כמו גם הקשר לירן סרדל שאמר לאחר המשחק: "סימנו וי על עונה קשה וארוכה עם הרבה פציעות וזה כיף גדול לחגוג מול הקהל שלנו. עברנו תקופה קשה עם ארבעה הפסדים ברציפות והרבה פצועים בהגנה אבל בינואר ידעו לעשות את השינויים כאשר הגיעו שחקנים עם רעב ומוטיבציה. לא נבוא להתבטל בפלייאוף ונבוא לנסות ולנצח בכל משחק הן בדרבי והן במשחקים אחרים. פחות התייחסנו לביקורת ורצינו לעשות את התוצאות המתאימות כדי לעמוד במטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי