לוסיו לא מעוניין להמשיך עונה נוספת, בחדרה שוקלים כיצד לנהוג

לוסיו
לוסיו | דני מרון

שחקני הפועל חדרה לקחו בצורה קשה את הירידה לפלייאוף התחתון, אולם בקבוצה סיפרו: "מבחינה כלכלית הרווחנו, זה כסף שיושקע לבניית קבוצה איכותית בעונה הבאה". הברזילאי מסרב להאריך חוזה בשלב זה וייתכן שלא ישחק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה בחדר ההלבשה של הפועל חדרה לאחר ההפסד להפועל תל אביב. לא מעט שחקנים מיררו בבכי וביניהם שחקנים בכירים כמו השוער אוסטין אג'ידה, המגן דיא לבאבידי וגם החלוץ לוסיו מרניאו.

על אף ההפסד שהותיר אותם ברגע האחרון מחוץ לשישייה הראשונה, בחדרה המשיכו והבהירו כי מבחינתם הקבוצה הפחות טובה עלתה לפלייאוף העליון: "עשינו הכל נכון עד שהכדור נכנס לרשת. השוער שלנו היה ביום פחות טוב ואילו השוער של הפועל תפס יום ענק".

מבחינה כלכלית הסבירו במועדון כי דווקא הפלייאוף התחתון מתאים להם יותר, לאור העובדה שהקבוצה חסכה מעל מיליון שקלים מענקים וגם כי במהלך העונה הסדירה לא נהנתה מהכנסות גבוהות במשחקים מול קבוצות הצמרת, בעקבות האבטחה שעלותה הייתה גבוהה משמעותית. "מבחינה כלכלית הרווחנו והכסף הזה יושקע כדי לבנות קבוצה איכותית יותר בעונה הבאה", סיפרו במועדון מהשרון.

השבוע יגבירו ראשי הקבוצה ובראשם היועץ המקצועי אורן גולן את השיחות לגבי העונה הבאה, כאשר שאלת המפתח תהיה עתידו של המאמן שרון מימר. האחרון מעוניין להישאר וגם בחדרה חושקים בו לעונה נוספת והמטרה לסכם עמו מוקדם ככל שניתן כדי להתחיל בבניית הסגל. השוער אוסטין אג'ידה, הבלם ירין חסן והקשרים ג'ורג' פוציבה וסלומון דניאל יקבלו הצעה להאריך את חוזיהם, כפי שכבר החלו שיחות עם חגי גולדנברג. לוסיו אינו מעוניין להישאר בשלב זה בקבוצה ולא מן הנמנע כי לא ישחק יתר על המידה במשחקים עד לסיום העונה בכוונה להריץ את השחקנים שיישארו בקבוצה עונה נוספת.


ימשיך עונה נוספת? אג'ידה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי