אבוקסיס: "חיפה ניצחה בצדק. ביום רביעי בגביע, נשתדל להיראות אחרת"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

אחרי התבוסה 4:0 במשחק החוץ, מאמן הפועל ב"ש עם הפנים למשחק הבא מול החיפאים ברבע גמר גביע המדינה: "עשינו היום הרבה שטויות והפסדנו". שון גולדברג: "מבאס, מאכזב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הביסה הערב (ראשון) את הפועל באר שבע 0:4 תוך תצוגת כדורגל מרשימה. למרות הכל, מאמן הפועל באר שבע, ראה כמה דברים טובים למרות התוצאה הלא מחמיאה בלשון המעטה. יוסי אבוקסיס: "גם בהפסד הקשה הזה היו הרבה דברים טובים. אני חושב שהפסדנו את המשחק בשלוש דקות עם השערים של רוקאביצה, ושל שרי במתפרצת. גם אחרי זה היו לנו דקות טובות, אבל נתנו שטחים למכבי חיפה ואנחנו יודעים כמה זה מסוכן, ובסופו של דבר הם הכריעו את המשחק".

מי אשם בהפסד? "איבדנו הרבה כדורים במרכז השדה וזה מה שהעניק להם את הניצחון, אבל אנחנו קבוצה אחת גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים, ואני לא מחפש אשמים". 

על מרכז השדה: "איבדנו כדורים וזה היה קריטי במשחק כזה. יש לנו הרבה שחקנים בחלק הקדמי שהיו אמורים להביא הרבה יותר למשחק הזה, ב-0:0 היה מצב לבן שהר והיינו יכולים לעשות יותר, אבל בסך הכל מכבי חיפה ניצחה בצדק. אנחנו כמה דקות אחרי המשחק, ננתח אותו, אבל זה לא היה משחק של 4:0".


רוקאביצה. האם יחגוג שוב ביום רביעי? (מאור אלקסלסי)

על שינוי המערך: "ברגע שהתוצאה כבר הוכרעה החלטנו להוציא את מיגל ויטור כי ידענו שיהיה לו קשה לשחק שני משחקים תוך ארבעה ימים. גם כשעברנו לשלושה בלמים עשינו שטויות בהגנה ואיבדנו כדורים, ברמות האלה אסור שזה יקרה לנו, בשבילי זאת הסיבה להפסד. נתאושש ונעשה הכנה לגביע ביום רביעי, שם מחכה לנו שוב מכבי חיפה ונשתדל להיראות הרבה יותר טוב מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית".

שון גולדברג הוסיף: "זה מבאס, מאכזב, לשמחתי אין זמן להישאר בתחושה הזאת כי יש לנו משחק גביע גדול ביום רביעי".


גאנם וספורים. תבוסה קשה ואכזבה גדולה בסיום (מאור אלקסלסי)

כיצד מתאוששים מהתבוסה? "אנחנו שחקנים מקצוענים, שצריכים להרים את הראש מהר כי יש לנו משחק חשוב מאוד ביום רביעי ואנחנו צריכים להתרכז בו. אני לא רוצה להתעסק בזה יותר מדי, נצטרך לנתח את הדברים ונעשה את זה, כרגע הדופק עוד גבוה, נעשה את ההכנות לרביעי ונשנה את זה".

לקראת הגביע ביום רביעי נגד מכבי חיפה: "לגביע יש חוקים משלו, אני חושב שהלחץ הוא דבר חיובי בשביל שחקנים, נצטרך להשתמש בלחץ הזה ולהגיע הרבה יותר טובים למשחק. אני חושב ששום דבר לא נסגר וגם לגבי המשך העונה כלום לא סגור, אני רוצה שנהפוך את הדברים השליליים לחיוביים ונגיע טובים יותר למשחק ביום רביעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי