במכבי חיפה מחמיאים לרוקאביצה: "בלבול נלחם עליו בטירוף והוא מחזיר לו בענק"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

למרות ה-0:4 על ב"ש, במועדון שומרים על איפוק: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, אבל אסור לנו להוריד את הרגל מהגז לפני הגביע". שחר ירד לחדר ההלבשה לאחר המשחק, לביא ומנחם ייעדרו מול הפועל ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה עשו אמש (ראשון) את הדרך הארוכה לנתניה למשחק הרדיוס ונהנו מאחת התצוגות המרשימות העונה של הירוקים, שהביסו 0:4 את הפועל באר שבע. השחקנים חגגו עם הקהל בשריקת הסיום, אך עם הירידה לחדר ההלבשה הבינו כי עשו רק את חצי הדרך ביום רביעי יפגשו את הקבוצה מבירת הנגב פעם נוספת, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה ועוד תצוגה מרשימה אבל אסור לנו להוריד את הרגל מהגז" אמרו במועדון.

במועדון הרעיפו שבחים גם למאמן מרקו בלבול שהגיע מוכן למשחק המבוקר של יוסי אבוקסיס, כאשר שחקניו כבשו רביעייה ראשונה העונה לרשת של באר שבע בזכות משחק התקפה חכם. מי שעוד זכה למחמאות הוא מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה שכבש אמש את ה-18 שלו העונה לעיני עוזר מאמן נבחרת אוסטרליה ואקס הירוקים רנה מולנסטיין. בלבול נלחם עליו בטירוף בקיץ וניקיטה כבר מזמן החזיר ולו בענק" אמרו בחיפה. נשיא הקבוצה יעקב שחר, ירד לחדר ההלבשה ובירך גם הוא את השחקנים ודיבר איתם על המשחק הקריטי בגביע.

בנושא המקצועי, במהלך היום ייערך אימון התאוששות ורק מחר המאמן מרקו בלבול יחליט לגבי ההרכב שיפתח בגביע, כאשר הערכה כי לא יהיו שינויים פרט לחזרתו של דולב חזיזה להרכב. הקשר נפצע לקראת סיום המשחק, אך במועדון מעריכים כי לא מדובר בפציעה חמורה. נטע לביא וסאן מנחם שקיבלו אתמול כרטיס צהוב ייעדרו מהמחזור הראשון של הפלייאוף העליון מול הפועל תל אביב.


במועדון מרוצים מהניצחון, אך חושבים כבר על המשחק בגביע (מאור אלקסלסי)

גם האוהדים הירוקים הרעיפו על החגיגה שצפויה בסמי עופר כאשר כבר כ-13,500 אוהדים הבטיחו את מקומם וההערכה כי המגרש יהיה כמעט מלא בעיקר באוהדי הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי