"מה רפואה חשב לעצמו כששחרר את שרידן ולא הביא מחליף?"

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

אווירה קשה בקריית שמונה לאחר ההפסד לנס ציונה: "אלו מסוג ההפסדים שאחריהם יורדים ליגה". במועדון ביקרו את המאמן, אך מעמדו יציב. חשש מהפציעה של דיניז, עמוס צפוי להיות כשיר למשחק הבא

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם, בקריית שמונה קיוו להמשיך את הרצף החיובי נגד סקציה נס ציונה, שהיה מקרב אותם להבטחת עונה נוספת בליגת העל, אבל במקום זאת חזרה להסתבך בתחתית לאחר 1:0 לעולה החדשה שצמצם את הפער בינה לקו האדום לנקודה אחת בלבד. "אלו מסוג ההפסדים שאחריהם יורדים ליגה" אמר גורם בקריית שמונה לאחר המשחק והוסיף: "יש כאן כאלה שחשבו שהליגה נגמרה והכל יבוא בקלות ולכן הם בכלל לא נלחמו".

מי שחטפו את מירב הביקורות היו שחקני ההתקפה שהחמיצו ממצבים קורצים: "אסור לקבוצה להחמיץ כל כך הרבה מצבים וגם עומרי גלזר תפס יום גדול" אמרו במועדון הצפוני. אצבע מאשימה הופנתה גם כלפי המאמן קובי רפואה, שהחליט לשחרר את קיליאן שרידן ולא הביא חלוץ נוסף במקומו: "מה רפואה חשב לעצמו כאשר נשאר עם חלוץ אחד. הוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו, זאת יכולה להיות החלטה גורלית", אמרו בקריית שמונה.

עם זאת, נראה שבשלב זה הבעלים איזי שרצקי כלל לא מתכוון להתעסק בעתידו של קובי רפואה, שגם בעצמו אינו מכוון להרים ידיים ואף ניסה לדרבן את השחקנים בסיום המשחק. בתוך כך הבלם מרקוס דיניז, שנפצע במהלך המחצית השנייה, צפוי להיבדק בימים הקרובים כאשר במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה.


קיליאן שרידן שוחרר, אך קובי רפואה לא הביא שחקן מחליף (אריאל שלום)

בשלב זה לא נראה כי הבעלים איזי שרצקי כלל מתכוון להתעסק בעתידו של רפואה שגם בעצמו אינו מתכוון בשלב זה להרים ידיים ואף ניסה לדרבן בסיום את השחקנים. השוער גד עמוס נפצע באימון המסכם כאשר גבו נתפס, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי