גלזר: "אחד המשחקים הטובים בחיי, הגעתי כדי להביא נקודות"

עומרי גלזר
עומרי גלזר | עדי אבישי

שוער נס ציונה זכה למחמאות ("משחק חייו") אחרי תצוגת ההצלות ב-0:1 החשוב מול ק"ש, שהותיר את העונה בחיים. שביעות רצון מסגנון המשחק שזדה מנחיל, וגם: הנתון הנהדר של רז שטיין, שמעורר התעניינות

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה השאירה את העונה שלה בחיים אתמול (ראשון), כשהשיגה 0:1 קטן וכל כך יקר במשחק הביתי נגד עירוני קריית שמונה במחזור הסיום של העונה הסדירה. הקבוצה אמנם עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, אך הגדילה את הפער מהפועל רעננה האחרונה לחמש נקודות ובמאזנה רק נקודה אחת מתחת לקבוצה של קובי רפואה, שנמצאת במקום ה-12 שמבטיח עונה נוספת בליגת העל.

כעת, אחרי תקופה יחסית לחוצה, העולה החדשה תהנה מפגרה קצרה עד למשחק הראשון של הפלייאוף התחתון מול הפועל חדרה, אשר צפוי להיערך בשבת הבאה (14.3). היום (שני) זכו השחקנים ליום חופש ביום הבוחר, ומחר המאמן ליאור זדה ישוחח עמם אחרי שלא עשה זאת בסיום הניצחון אמש. זדה רשם ניצחון בכורה בקריירה בליגת העל, וזה היה גם הניצחון השני של נס ציונה בשלושת המחזורים האחרונים.

שחקן בקבוצה סיפר: "עשינו צעד חשוב היום ופתחנו לעצמנו את הסיכויים להישארות, אבל יהיה קשה מאוד ואסור לחגוג יותר מדי, אנחנו עדיין מתחת לקו האדום. כולנו הבנו את המצב וידענו שלא משנה מה קורה אנחנו מסיימים את המשחק עם ניצחון, וזה היה ניצחון מוצדק כי היינו יותר טובים". ואכן, השחקנים נראו מאוד נחושים, בעיקר במחצית השנייה, ולאורך כל המשחק השחקנים הציגו הנעת כדור נאה, יציאה טובה קדימה ומשחק חיובי באופן כללי.


זדה. יכול להרשות לעצמו לחייך אחרי ניצחון בכורה בליגת העל (דני מרון)

במועדון מרוצים מאוד מסגנון המשחק שזדה מנחיל לקבוצה, והמאמן עוד שואף להשתפר כמובן. זדה רוצה ליצור תחרות על ההרכב שתכניס את השחקנים למוטיבציה ונחישות לקראת המשחקים הגורליים, והבהיר שכל מי שהוא ירגיש באימונים שהוא חם יקבל דקות ושהוא מתכוון לתת צ'אנסים למי שירשים אותו, גם אם הוא פחות שותף עד כה. אחד כזה היה גיא בדש, שעלה אתמול ב-11 והוחלף במחצית. המאמן מאוד מעריך את השחקן, שצפוי לקבל יותר דקות בתקופה הקרובה, על אף שלא הציג יכולת גבוהה במיוחד מול ק"ש ובמועדון מבינים שאולי יצטרך קצת זמן כדי לחזור לעניינים. זדה פתח ללא צמד שחקני הרכש של ינואר, יחמיר היקה ודור כוכב, בעוד השחקן השלישי שהצטרף בחלון ההעברות, אייל שטרכמן, שוב נותר מחוץ לסגל מסיבה מקצועית וטרם ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

שני שחקנים שבלטו מעל כולם וקיבלו את מירב המחמאות הם כמובן רז שטיין ועומרי גלזר. הראשון כבש את השער היחיד במשחק עם כדור חופשי מדהים בדקה ה-53, וזה היה כבר שערו השביעי העונה בליגה. לשחקן יש גם שני בישולים, ובסך הכל הוא מעורב באופן ישיר בתשעה מתוך 17 שערי הליגה שכבשה נס ציונה, יותר ממחצית מהשערים, וזאת למרות שהחמיץ שישה משחקים העונה בעקבות פציעות. נתון בהחלט גדול לכוכב של הקבוצה הזו, אשר מספר קבוצות גדולות יותר כבר שמות עליו עין לקראת העונה הבאה ונראה שהוא הולך להיות מלפפון רציני בקיץ.


שטיין. צפוי להשתדרג בקיץ (אודי ציטיאט)

איש המשחק היה ללא ספק עומרי גלזר, שסיפק את "משחק חייו, משחק של ציון 10" כפי שאמרו במועדון. המושאל ממכבי חיפה הזכיר את הפוטנציאל שכולם דיברו עליו ושהביא אותו ללבוש את מדי הנבחרת הבוגרת של ישראל בגיל 21 בלבד. במסיבת העיתונאים לפני המשחק הוא הבטיח שיגיע למאני טיים ("מאמין ביכולות שלי ושיש לי את הניסיון והמנטליות לרגעים כאלה"), ואתמול הוא גם הוכיח את זה בין הקורות עם מפגן הצלות פשוט אדיר.

"היה לי משחק מצוין", אמר גלזר בסיום, ובצדק. "זה חד משמעית אחד המשחקים הכי טובים שלי בקריירת הבוגרים. ידענו שזה משחק של להיות או לחדול. אם היינו מפסידים היינו מגיעים לפלייאוף התחתון עם מינוס שבע נקודות מהקו האדום והפרש שערים לא טוב, שזה כמו פיגור של נקודה נוספת. ידענו שיהיה קשה לצמצם פער כזה והבנו שהמשחק מול ק"ש הוא על עונה שלמה. אנחנו מאמינים ואני חושב שאתמול הראינו את זה", הוסיף השוער. אנחנו באמת קבוצה טובה, אנחנו עובדים קשה מאז שליאור הגיע ונעשה הכל כדי להישאר בליגה".

האם הוא מרגיש את האחריות עליו: "אני יודע בשביל מה הביאו אותי – הביאו אותי בשביל להביא נקודות. אני שמח שעזרתי לקבוצה עם הניצחון היום, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה כי אנחנו עדיין מתחת לקו האדום. זה ממש לא נגמר אחרי המשחק הזה. נשארו לנו עוד שבעה משחקים, נבוא לכל אחד כשנחשוב עליו מבלי לחשוב קדימה, ניתן 100% ואני בטוח שנעשה את העבודה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי