אכזבה קשה באשדוד: "בעונה הבאה ננסה להתחרות בצמרת"

סמואל אלאבי
סמואל אלאבי | דני מרון

בעיר הנמל לקחו בצורה קשה את ההפסד לבית"ר ירושלים בתוספת הזמן: "ננסה בשבעת משחקי הפלייאוף התחתון לייצר קבוצה כדי שבקיץ נהיה מוכנים". דין דוד כבש מול נציגי הקבוצות הגדולות וזכה למחמאות ("שער בצבע")

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד לקחו את ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים בצורה קשה. הקבוצה של רן בן שמעון הגיעה למשחק הרדיוס נגד הצהובים שחורים כדי לשחק כדורגל וכך היא עשתה, הציגה יכולת טובה וכלל לא הייתה רחוקה מלשוב לביתה לפחות עם נקודה, אלא ששער עמוק בתוספת הזמן הוביל לאכזבה ענקית.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי וחלק משחקניו החמיאו לשחקני אשדוד על יכולתם וציינו כי אשדוד בהחלט הייתה ראויה לנצח והציגה יכולת שמצדיקה מקום בפלייאוף העליון. בן שמעון חיבק את שחקניו, עודד ואמר להם שהוא מרוצה מהכדורגל שהם הציגו, אשר מעיד על התקדמות משמעותית מאז הגעתו. שחקנים ציינו כי האכזבה הגדולה מבחינתם היא שלא הצליחו בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים לרשום ניצחונות שהיו מוסיפים ביטחון ואמונה לקראת משחקי התחתית והעונה הבאה. אגב, את הפלייאוף התחתון תפתח אשדוד בעוד כשבועיים נגד הפועל רעננה. 

למחמאות גדולות זכו בעיקר טימותי אוואני הבלם מאוגנדה והחלוץ דין דוד, אשר כבש את שערו התשיעי העונה – גול שהוגדר בחדר ההלבשה "שער בצבע של שחקן בקבוצה גדולה". כפי שפרסמנו, כל חמש הקבוצות המובילות את הטבלה מגלות עניין בדין דוד וגם אתמול היו סקאוטים של המועדונים שירדו לבאר שבע כדי לעקוב אחרי הביצועים של מלך השערים מאשדוד.


דין דוד. הבקיע מול כל נציגי הגדולות (דני מרון)

גורם במועדון אמר הבוקר: "יש מעכשיו שבעה משחקים עד סיום העונה. המשימה היא ליצר בתוך המשחקים האלו קבוצה שלא הייתה עד עכשיו באשדוד, כדי שתהיה בקיץ קבוצה שתכוון להתחרות בחלק העליון של הקבוצה ותנסה אפילו להתמודד נגד הגדולות. זו המטרה אליה מכוון רן בן שמעון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי