המנהלת שינתה את לוח המשחקים: מכבי חיפה תארח את מכבי ת"א במחזור ה-35

יונתן כהן, טרנט סיינסבורי
יונתן כהן, טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

כדי לקיים את מחזור הסיום בשעה אחידה על אף מצוקת האצטדיונים: הופעל סעיף 3 ה (12) לתקנון האליפות ובוצעה החלפה. המשחק נדחה מהמחזור ה-33. וגם: שני דרבים בשבועיים

(גודל טקסט)

בסוף השבוע הקרוב ייצא לדרך הפלייאוף המרתק של ליגת העל. מה בתפריט? קרב גדול על מאבק האליפות בניגוד לעונה שעברה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה (שש נקודות הפרש) וגם התחתית רותחת. אוהדי הכדורגל בארץ כבר החלו לשנן בעל פה את לוח המשחקים בתום העונה אלא שציפתה להם הפתעה. ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) על שינוי סדר המשחקים.

הסיבה לשינוי: הרצון לקיים את מחזור הסיום בשעה אחידה לצד מצוקת האצטדיונים. את סעיף  3 ה (12) לתקנון האליפות ולבצע החלפות מחזורים, נתחיל עם הפלייאוף העליון. מחזורים מספר 27 עד 32 נותרו כפי שהיו, וכך גם מחזור מספר 34.

השינוי המשמעותי הוא במשחק העונה השני שהיה אמור להיערך במחזור ה-33 ונדחה למחזור מספר 35, אז מכבי חיפה תארח בסמי עופר את מכבי תל אביב. האם צפוי לנו עוד משחק ענק כמו ה-3:4 של הצהובים בסמי עופר בסיבוב השני העונה? במקביל תארח בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב. במחזור 35 למעשה ישוחקו המשחקים ששובצו במקור למחזור ה-33.


ניקיטה רוקאביצה נגד מכבי תל אביב (מאור אלקסלסי)

במחזור הסיום (36) ישוחקו המשחקים ששובצו במקור למחזור ה-35. כלומר, מכבי תל אביב תנעל את העונה עם משחק חוץ שני ברציפות – בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע שתשמח לקלקל לה את התוכניות, בעוד בית"ר ירושלים תארח את מכבי חיפה.

מעבר לכך, לוח המשחקים החדש יוצר שבוע מטורף שכולל שני משחקי דרבי תוך שבועיים כשבראשון האדומים יהיו זה שייארחו. כזכור האדומים הפסידו 3:0 בשני משחקי הדרבי ולא הצליחו לנצח את היריבה העירונית מאז עונת 2013/14.

לגבי הפלייאוף התחתון המצב פשוט יותר. ארבעת המחזורים הראשונים 27 עד 30 נותרו ללא שינוי וכך גם מחזור מספר 32 שישוחק כרגיל. במחזור ה-31 ישוחקו המשחקים ששובצו במקור למחזור ה-33 ולהיפך. במחזור מספר 30 ייפגשו שתי המדורגות מתחת לקו האדום, סקציה נס ציונה והפועל רעננה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי