ההתאחדות תבקש לא לדחות את תחילת הפלייאוף, אין פתרון לחזרת הרצוג לישראל

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

בהתאחדות הבהירו שהליגה חייבת להסתיים עד יוני ואין תאריכים פנויים בשביל לדחות אותה. אם מאמן הנבחרת לא יגיע לארץ, או שיגיע וייכנס לבידוד, אלון חזן יוביל את ההכנות לסקוטלנד

(גודל טקסט)

ראשי הקבוצות של ליגת העל ייפגשו בקרוב (חמישי) וידונו בנוגע להתפרצות הקורונה, אשר מאיימת על המשך הליגה. מי שייצג את ההתאחדות לכדורגל במפגש יהיה חבר ההנהלה אבי לוי, זאת מכיוון שהיו"ר אורן חסון והמנכ"ל רותם קמר נמצאים בבידוד.

ההתאחדות תבקש שלא לדחות את תחילת משחקי הפלייאוף, שיחלו בסוף השבוע הקרוב, זאת למרות הדעות החלוקות בקרב הקבוצות. הסיבה היא שאין הרבה תאריכים פנויים להשלמת המשחקים והליגה חייבת להסתיים עד חודש יוני, כדי שהאלופה ומחזיקת הגביע יוכלו להירשם למפעלים האירופאיים, כמו גם שתי הקבוצות הנוספות שישיגו את הכרטיס.

נכון לעכשיו, לא נמצא פתרון לחזרתו לישראל של מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג. עד יום שני תתקבל ההחלטה האם הגיע מגיע, ואם יגיע וייכנס לבידוד, עוזרו אלון חזן יוביל את ההכנות למשחק הקריטי מול סקוטלנד ב-26 לחודש.

בהתאחדות לא מצליחים כרגע לקבל אישור ממשרד הפנים לחזרתו של המאמן ללא בידוד, וחזן יהיה אחראי על האימונים בארץ בזמן שהאוסטרי יחבור למחנה האימונים של הנבחרת באנגליה. הנבחרת תתכנס ב-17 לחודש וכעבור שלושה ימים תטוס לאנגליה, שם תשהה ארבעה ימים לפני שתגיע לסקוטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי