בית"ר מכרה כ-4,000 כרטיסים, 30 ביטולים בלבד נרשמו

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

במועדון נערכים למשחק מול מכבי פ"ת ב-20:15 בנתניה, אך קשובים להוראות בעניין ביטול המחזור הקרוב, שעלול להביא לדחיית ההתמודדות הערב. בהתאחדות מדגישים בזהירות: עד שלא תתקבל החלטה - המשחק ייערך כרגיל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים נערכת לקראת המשחק הערב (חמישי) ב-20:15 מול מכבי פתח תקווה, אשר ייערך באצטדיון נתניה בעקבות עונש הרדיוס שלה. במועדון קשובים להנחיות של ההתאחדות לכדורגל, שכפופה להחלטת משרד הבריאות בעניין קיום משחקי המחזור הקרוב בליגת העל.
 
 
בקבוצה ממתינים להחלטה ולא מן הנמנע שאם המחזור יבוטל, גם המשחק הערב עשוי להידחות. יחד עם זאת, הדברים נאמרים בזהירות רבה על ידי אנשי ההתאחדות לכדורגל, ושם הבהירו כי עד שלא תתקבל החלטה סופית המשחק ייערך כרגיל.
 
 
אז כמה כרטיסים מכרה בית"ר עד כה למשחק, שיכול להכיל לכל היותר 5,000 אוהדים בעקבות הנחיית משרד הבריאות? נכון לשעה זו נמכרו כ-4,000 כרטיסים, ולצד זאת, נרשמו כ-30 ביטולים מצד אוהדים שהחליטו לא להגיע למשחק. יש לציין כי מדובר במספר מינורי ובמועדון לא מייחסים לכך חשיבות רבה. נראה כי אם בשעה הקרובה לא תתקבל החלטה סופית של ההתאחדות בעניין המחזור הקרוב, נציגי המועדון יגיעו לאצטדיון נתניה כדי לערוך את ההכנות לקראת המשחק.

מבחינה מקצועית, אלירן עטר ומקס גרצ'קין שלא תורגלו אתמול בהרכב לא אמורים לפתוח ורוני לוי אמור להעניק להם מנוחה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני, בהנחה שלא יידחה. כזכור, אנטואן קונטה ושי קונסטנטין יחזרו מהרחקות אל ההרכב הפותח, ובמקום תמיר עדי אשר סובל משבר בכף ידו, יפתח אופיר קריאף.


הרכב משוער:
איתמר ניצן, שי קוסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי, אורי מגבו, עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין, שלומי אזולאי.


שי קונסטנטין (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי