פיראס מוגרבי דחה את היציאה לשיקום בלונדון בגלל נגיף הקורונה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

שחקן ההתקפה שיצטרף לחדרה בעונה הבאה, היה אמור לצאת לחו"ל כדי לטפל בפציעתו, אך נשאר בישראל בעקבות הנהלים החדשים של משרד הבריאות. במועדון מרוצים מהצבתו של ג'וניור כשחקן כנף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

קבוצות הפלייאוף התחתון נמצאות בפגרה ויחזרו לליגה רק בשבוע הבא, אך בהפועל חדרה משדרים עסקים כרגיל וערכו ביום חמישי משחק אימון שהסתיים בתיקו 2:2 נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת בעיקר במחצית הראשונה, כאשר המאמן שרון מימר העלה את ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו וירד למחצית ביתרון 0:2 בזכות פנדל מדויק של לוסיו ושער נהדר של ג'וניור אוזוקווה.

בקבוצה סיפרו כי אוזוקווה היה השחקן המצטיין של המשחק כאשר הרשים בעיקר בכנף. חדרה מחזיקה באופציה לרכוש את השחקן וההחלטה לגביו צפויה להתקבל בסיום העונה: "ג'וניור היה מצוין מול אשדוד ויש לו כרגע מספר משחקים להוכיח את עצמו ואז נקבל החלטה סופית לגביו", אמר היועץ המקצועי אורן גולן.

בנושא אחר, שחקן ההתקפה פיראס מוגרבי חתם כבר בחודש ינואר בפועל חדרה ויצטרף אליה בעונה הבאה. אך עוד לפני שילבש את מדיה של הקבוצה מהשרון, במועדון קיוו שייצא לתהליך שיקום בחו"ל, על מנת להחלים לחלוטין מהפציעה ממנה הוא סובל כבר שנה וחצי.


יכול לשחק גם בכנף. ג'וניור אוזוקווה (מאור אלקסלסי)

בתחילה דובר כי השחקן ייצא לשיקום באיטליה כפי שעשה גם שחקן מכבי חיפה סינטיהו סלליך בשנה שעברה, אך בשל נגיף הקורונה הוחלט לשלוח את מוגרבי בלונדון. עם זאת, בעקבות הנהלים החדשים של משרד הבריאות החליטו אנשי חדרה להשהות את היציאה לאנגליה ומוגרבי ייאלץ להמתין מספר שבועות, דבר שעלול להיות משמעותי עבור ההחלמה המלאה שלו לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי