חושבת על העונה הבאה: מכבי חיפה סימנה את עבדה ובר

ליאל עבדה
ליאל עבדה | דני מרון

במועדון הירוק עוקבים אחרי שני השחקנים הצעירים של מכבי פתח תקווה שהצטיינו נגד בית"ר ירושלים. דולב חזיזה צפוי לפתוח במקום סינטיהו סלליך נגד הפועל באר שבע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מאישורה של ההתאחדות לכדורגל על הכנסת 20 אלף אוהדים לחצי גמר גביע המדינה ומנסים לחזור לשגרה לקראת המפגש בסמי עופר ביום שני. במקביל בחיפה ממשיכים גם בהכנות האדמיניסטרטיבית ומקווים שהמשחק יעבור בשלום כאשר במועדון בטוחים כי האוהדים יישמעו להוראות של הסדרנים בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

בעקבות הדחתה של בית"ר ירושלים מגביע המדינה, במועדון הירוק סבורים כי המשחק בין הפועל באר שבע הפך לסוג של גמר מכיוון, שהמנצחת תהפוך לפייבוריטית המובהקת לזכות בתואר. מבחינה מקצועית מרקו בלבול עשוי לבצע שינוי אחד בהרכב כאשר דולב חזיזה יפתח על חשבונו של סינטיהו סלליך. "אנחנו צריכים להמשיך את המומנטום החיובי ולהגיע דרוכים למשחק" אמרו בחיפה.

מעבר לכך במועדון הירוק כבר חושבים על העונה הבאה ובוחנים מספר כישרונות צעירים ביניהם החלוץ ליאל עבדה בן ה-18 שכבש 6 שערים העונה בליגה הלאומית ונמנע בסגל נבחרת הנוער של ישראל. שחקן נוסף של מכבי פתח תקווה שמופיע ברשימות של הירוקים הוא ארד בר בן ה-20 שנחשב לאחד השחקנים הבכירים בליגה הלאומית.


גיא לוזון כבר היה במכבי חיפה. האם ארד בר ילבש ירוק בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי