צמד לווייסמן באוסטריה, שער ניצחון לרפאלוב בבלגיה, נאתכו נפצע בסרביה

שון וייסמן
לקראת מעבר? וייסמן ממשיך לככב באוסטריה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

החלוץ עם 22 שערי ליגה אחרי שכבש פעמיים ב-2:2 של וולפסברגר, הקשר נכנס כמחליף (74) וכבש (84) ב-0:1 של אנטוורפן בקורטרייק, קפטן הנבחרת הוחלף (17) בשל מתיחת שריר ב-0:1 של פרטיזן

(גודל טקסט)

מרבית הליגיונרים היראלים שיחקו הערב (שבת) בליגות השונות באירופה, החל משחקני נבחרת ישראל כמו אופיר מרציאנו, ביברס נאתכו, אלי דסה ושון וייסמן ועד שחקנים כמו ליאור רפאלוב, בוריס קליימן וקני סייף. 

* שון וייסמן העלה את מאזנו בליגה האוסטרית ל-22  שערי ליגה בתיקו הביתי 2:2 של וולפסברגר מול ראפיד וינה במחזור ה-22. קבוצתו של וייסמן ספגה שער שוויון בתוספת הזמן. קבוצתו של החלוץ הישראלי נותרה במקום הרביעי בטבלה, היריבה נשארה במקום השלישי. וולפסברגר פיגרה 1:0 משער שספגה בדקה ה-45, וייסמן, שהוחלף בדקה ה-92, השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וכבש את שערו השני במשחק בדקה ה-73. בכך הוא השווה את שיא הכיבושים של שחקן ישראלי באירופה לזה של מואנס דאבור בש 22 שערי ליגה במדי רד בול זלצבורג בעונת 2017/18. 

* בבלגיה, ליאור רפאלוב כבש שער ניצחון ב-0:1 של אנטוורפן בחוץ על קורטרייק, במחזור ה-26 בליגה. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-74 וכבש 10 דקות מאוחר יותר את השער היחיד במשחק. אנטוורפן במקום הרביעי בטבלה. עדן שמיר השלים 90 דקות במדי סטנדרד ליאז', שסיימה ב-0:0 נגד סט. טרוידן.

* בסרביה, קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו הוחלף כבר בדקה ה-17 במשחקה של קבוצתו פרטיזן בלגרד שניצחה במחזור ה-25 בליגה את רדניצקי ניש 0:1. נאתכו מתח את שריר הירך האחורי ועדין לא ברורה חומרת פציעתו.

* היום נפתח בצורה מעט מאכזבת, כאשר אמיר עגייב פתח בהרכב של סומגאייט נגד גבלה במסגרת הליגה האזרית ודווקא אחרי התיקו נגד קשלה, קבוצתו חטפה תבוסה כואבת של 5:0 נגד נועלת הטבלה.

* בסקוטלנד, סלטיק ניצחה 0:5 את סט. מירן כאשר ניר ביטון פתח בהרכב והשלים 90 דקות. הבשורות היותר משמחות היו מכיוונו של חאתם עבד אלחמיד, שעלה מהספסל לקראת סוף המשחק, ולמעה רשם את דקות המשחק הראשונות שלו מאז נובמבר. נראה שהמגן יעמוד לרשות אנדי הרצוג לקראת משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד בסוף החודש. בנוסף, אופיר מרציאנו הפסיד 3:1 במדי היברניאן נגד אברדין.


אלחמיד. רשם דקות ראשונות מאז נובמבר (Marco Rosi/Getty Images)

* באנגליה, תומר חמד עלה מהספסל של צ'רלטון כשבע דקות לסיום המשחק נגד מידלסבורו במצב של פיגור, ולצערו של החלוץ הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג שער שוויון.

* בליגה השנייה באיטליה, שי בן דוד נותר על הספסל ב-1:1 של קבוצתו טרפאני נגד אמפולי. קבוצתו של המגן המושאל ממכבי חיפה נותרה במקום ה-18 בטבלה, המוביל לירידה לליגה השלישית.

* בקפריסין, בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני לכל אורך 90 הדקות ב-1:1 הביתי מול ניקוסיה. קבוצתו של השוער הישראלי נותרה במקום ה-10 בטבלה בתום המחזור ה-23.


קני סייף במדי לכיה גדנסק (האתר הרשמי של המועדון)

* קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-84 ב-4:4 של לכיה גדנסק בחוץ מול זגלבי לובין במחזור ה-26 בליגה הפולנית. לכיה במקום השביעי בליגה הפולנית, במרחק של ארבע נקודות מקרקוביה המדורגת שנייה.

*בהולנד, אלי דסה שיחק 90 דקות בניצחון ויטסה על טוונטה במסגרת המחזור ה-26 בליגה. דקבוצתו של המגן הישראלי עלתה למקום השישי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי