בעקבות הקורונה: שלושה זרים של בית"ר ביטלו טיסות לחופשה

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

ודרסקה היה אמור להמריא לפורטוגל באמצע החודש, אך המועדון אסר עליו. קונטה ופלומיין ביטלו נסיעות מתוכננות לצרפת. במועדון עשויים לפנות לנבחרת טרינידד וטובגו אם גרסיה יוזמן לנבחרת שתשחק בקנדה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נערכים ליום שאחרי המשחק נגד הפועל באר שבע ויודיעו לשחקנים הזרים כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הם לא יוכלו לטוס ליעדים באירופה. חלק מהזרים, מתברר, תכננו לטוס לחופשות פרטיות במהלך פגרת הנבחרות. הליגה תצא לפגרה אחרי המשחק ביום ראשון הבא ועד ה-4/4, אז תתארח הקבוצה של רוני לוי אצל הפועל תל אביב. אנטואן קונטה ופרדי פלומיין תכננו להמריא לצרפת, בעוד דיוגו ורדסקה בנה על חופשת מולדת בפורטוגל וביטל את הטיסה שעליה אמור היה לעלות ב-14 במרץ.

כעת, הזרים עשויים לשנות את היעד שלהם וחלקם עשוי להישאר בישראל. בבית"ר הבהירו לשחקנים כי נאסר עליהם בתוקף לצאת מהארץ. במועדון אף עוקבים אחר זימון אפשרי של ליוואי גרסיה לנבחרת טרינידד וטובגו שתשחק בסוף החודש בקנדה, ואם ייצא לשם אף יפנו לנבחרת ועשויים לדרוש שיישאר בארץ משום שמדובר במשחק ידידות.

ראשי בית"ר ירושלים ייפגשו מחר בבוקר בנוגע לעניין חלוקת היציעים בטדי לקראת המשחק מול באר שבע. במועדון יגישו למנהלת הליגה תכנית לפיה הקהלים יופרדו וייתכן שיבקשו להכניס בין 10 ל-15 אלף אוהדים למשחק, למרות שאין עדיין צפי למספר האוהדים.

לגבי רוני לוי – המאמן, כזכור, הפנה את ראשי בית"ר לסוכנו אבי נמני, על מנת להמשיך במשא ומתן בין הצדדים. "למרות השמועות מסביב, חוגג נוטה להמשיך איתו", אמר גורם במועדון. יחד עם זאת, מקורב למערכת הבהיר אתמול כי "צריך שניים לטנגו. רוני לוי יסכים להמשיך בתנאים שלו".

פלומיין. החופשה בצרפת התבטלה (אריאל שלום)
פלומיין. החופשה בצרפת התבטלה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי