יוסי בניון: "האוהד צעק לי 'קוקסינל', לא היה שום מגע בינינו"

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

המנהל המקצועי עשה סדר בנוגע לתקרית לאחריה הגיש אוהד הקבוצה תלונה במשטרה בטענה לתקיפה: "אמרתי לו 'מי אתה שתדבר ככה' וישר וקפצו מאבטחים שבאו להרחיק אותו מתא הצפייה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, יוסי בניון, עושה סדר בנוגע לתקרית לאחריה הגיש אוהד הקבוצה תלונה במשטרה בטענה לתקיפה. בניון טוען כי הוא שוקל להגיש תלונה בגין תלונת שווא וכעת עושה סדר באירועים.

"אני אעשה סדר. המשחק הסתיים וכולנו היינו מבואסים, הגיע אוהד לתא הצפייה שלנו והתחיל לצעוק ולהשתולל, הוא אמר בציניות לחוגג תחתים את בניון לארבע עונות, אני עניתי לו ואמרתי לו למה ארבע? אפשר גם עשר ומיד", טוען בניון. "ביקשתי מהמאבטחים שיוציאו אותו מתא הצפייה כשאני לא מבין איך הוא בכלל נכנס אליו".

"בתגובה, אותו אוהד המשיך לגדף וצעק לי אתה קוקסינל. באותו רגע אמרתי לו 'מי אתה שתדבר ככה' וישר וקפצו מאבטחים שבאו להרחיק אותו מתא הצפייה. אני הלכתי לשבת בצד השני, לא נגעתי בו, לא היה שום מגע בינינו. אחרי זה באו אליי וסיפרו לי שאותו אוהד ספג אגרוף ושהוא יודע מי האוהד שנתן לו את האגרוף ושהוא יתחשבן איתו", הסביר בניון.

בבית"ר ירושלים, כאמור, לא מוכנים לעבור על כך לסדר היום. "אם יש אוהד שעשה נזק, שישלם. לא הייתה תקרית מעולם. יוסי לא נגע בו", אמר גורם בקבוצה. במועדון טוענים כי על פי עדות של אנשים שהיו במקום, בניון לא הרביץ לאוהד. כעת, כאמור, בניון שוקל בנוסף להגשת תלונה גם תביעה אזרחית מול אותו אוהד.

מהאימון הבוקר (ראשון) נעדרו שלומי אזולאי וטל בן חיים שפצועים ולא נראה שייכללו בסגל לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בפתיחת הפלייאוף העליון. תמיר עדי, שצפוי לעבור ניתוח, התאמן עם תחבושת. דן איינבינדר כשיר למשחק וייתכן מאוד שיפתח בהרכב.


יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי