מגבלת קהל חדשה: לא יותר מ-2,000 צופים

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | מאור אלקסלסי

משרד הבריאות העביר הנחיה חדשה והקטין עוד יותר את מספר הצופים האפשריים, שעמד לפני כן על 5,000. ארז כלפון: "מתנצל בפני האוהדים"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות המתינה לתשובת משרד הבריאות בנוגע לכמות הצופים שיוכלו להיכנס למשחקי הכדורגל בישראל בסוף השבוע וההחלטה החדשה נפלה – לא יתקיימו אירועים עם יותר מ-2,000 נוכחים. כפי שפרסמנו הבוקר (שלישי), במהלך היום נערכה שיחה בין ראשי מנהלת הליגה לבין המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו. האחרון הבהיר אתמול כי התכנית לחלוקת יציעים בוטלה בעקבות ההוראות החדשות של משרד הבריאות, וכעת הודיע גרוטו כמה אוהדים יוכלו להיכנס למגרשים במחזור הקרוב.

במנהלת הבהירו כי ההחלטה הנוכחית של משרד הבריאות עוד עשויה להשתנות על בסיס הערכות המצב בנוגע לנגיף הקורונה המתפשט, אשר מתקיימות באופן תדיר. יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר: "אנו מתנצלים בפני אוהדי הכדורגל על שרובם לא יוכלו להגיע לאצטדיונים בתקופה הקרובה. בריאות האזרחים מעל הכל ואנו מבינים ומכבדים את החלטת הרשויות ומשרד הבריאות".

 

"אנחנו נמצאים בקשר קבוע ורציף במשך כל שעות היממה עם ראשי משרד הבריאות על מנת ליישם את הנחיותיהן בכל הקשור להפעלת ענף הכדורגל המקצועני", הוסיף כלפון והמשיך: "אנו מבינים את רחשי הלב של קהל הצופים ואת האכזבה הגדולה על שאינם יכולים להגיע לאצטדיונים, אך בשעת חירום זו, על כולנו לגלות אחריות ולהישמע להוראות הגופים הממונים. משיך לעדכן בהתפתחויות ואנו שוב קוראים לכל האזרחים והאוהדים להישמע להוראות משרד הבריאות ומאחלים בריאות איתנה לכולם".

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה האחרונה, גורם במנהלת אמר לספורט1: "התרחיש הריאלי הוא כניסה של אפס אוהדים לבין אלפים בודדים. אני לא בטוח שיאשרו 5,000 אוהדים. כמו שזה נראה עכשיו, בגלל שנושא הקורונה רק מחמיר, נראה שלא ייכנסו אוהדים בכלל. אבל אנחנו ממתינים להודעה רשמית של משרד הבריאות".


משחקי ליגת העל ייערכו בדלתיים סגורות? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי