דרמה בליגות הנמוכות: מספר שחקנים נחשפו לחולה קורונה

אוהדים עם מסכה נגד נגיף הקורונה
אוהדים עם מסכה נגד נגיף הקורונה | אריאל שלום

שחקנים מליגות ב' וג' נכחו באירוע אליו הגיע כדורגלן לשעבר, שחזר מספרד ונושא את הנגיף. בהתאחדות לכדורגל יקבלו החלטה מחר. בעל האירוע אמר: "באותו יום לא היה מידע"

(גודל טקסט)

דרמה גדולה בליגות הנמוכות. בימים האחרונים התגלה כי שחקנים רבים נכחו בשבוע שעבר באירוע בראשון לציון בו נכח חולה קורונה. אותו חולה הגיע לאירוע אחרי שחזר ממשחק הקלאסיקו בספרד, ובטרם יצאו ההנחיות של משרד הבריאות לגבי כניסה לבידוד של החוזרים מחו"ל.

החולה הוא שחקן עבר ששיחק בליגות הנמוכות. יום לאחר האירוע הודיע משרד הבריאות כי אנשים שחזרו מספרד מחויבים להיכנס לבידוד ולכן בעל האירוע התקשר מיידית למשרד הבריאות, שהורה באופן גורף להכניס את כל מי שנכח באירוע בין השעות 21:00 ל-23:00 לבידוד.

בין השאר, מדובר במספר שחקנים מקבוצות שונות, רובם הגדול הגיע מליגות ב' וג'. בעל האירוע עצמו התייחס ואמר: "זה נושא מצער וחשוב לציין כי ביום האירוע לא היה כל מידע או הנחיה של משרד הבריאות. פעלנו ואנחנו פועלים על פי הנחיות של משרד הבריאות ונקווה לבריאות לכולם".

בהתאחדות לכדורגל ציינו כי טרם התקבלה כל פנייה לגבי דחייה או ביטול של המשחקים אך לא מן הנמנע שזה יקרה הבוקר, כאשר תתכנס הנהלת ההתאחדות ביחד עם המחלקה הרפואית בכדי לקבל החלטה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי