בבית"ר מגבים את בניון: "הוא החותמת האחרונה, לא חותמת גומי"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

בבירה הגיבו לפרסום לפיו המנהל המקצועי והמאמן יחליטו יחד על עתידם. סוכנו של עטר הבהיר: "הוא לא פתח בגלל כאבי גב". במועדון חששו מתביעה עתידית במקרה של הגרלת מנויים לפני ב"ש

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"אם יוסי בניון יקבע שרוני הוא המאמן, הוא יהיה המאמן. בשביל זה הבאנו אותו לכאן, זה חלק מהתפקיד שלו. הוא החותמת האחרונה ולא חותמת גומי" – כך אמר אתמול (שלישי) גורם בבית"ר ירושלים, זאת בעקבות הפרסום בספורט1 לפיו יוסי בניון עשוי לעזוב את בית"ר ירושלים אם תיקבע, בניגוד לדעתו, זהות המאמן לעונה הבאה. בניון ולוי, כזכור, מעוניינים לעבוד יחד גם בעונה הבאה ובשיחות שהתקיימו ביניהם הבהירו כי יקבעו יחד את עתידם המשותף.

בבית"ר העריכו שלשום כי אם אחד מהם יעזוב, השני יעזוב בעקבותיו והבהירו כי בקרוב תיערך שיחה בין בניון לחוגג בעניין. "יוסי הוא זה שהמליץ לחוגג להמשיך את ההתקשרות. חוגג הסכים, אז איזו סיבה יש לו להמשיך בתפקיד אם הוא לא הסמכות המקצועית העליונה?", אמר אותו גורם, שהוסיף: "כולם יודעים ומבינים מה התפקיד שלו בבית"ר".

במועדון מהבירה עשו שלשום בלילה צעד נוסף לעבר המטרה – כרטיס לאירופה. זכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה תוביל את הירושלמים למוקדמות הליגה האירופית גם אם יסיימו במקום הרביעי. "אף אחד לא מתנחם בעובדה שמכבי וחיפה עפו, היינו צריכים לעבור שלב גם בהרכב הזה", ביקרו בבית"ר. רוני לוי שוחח בקצרה עם השחקנים והתמקד במשחק הקרוב, שיכול לפתוח פער של שמונה נקודות מבאר שבע. "ניצחון במשחק הזה ואנחנו עם רגל אחת באירופה", אצר אחד השחקנים. "לכולם ברור שפער של שמונה נקודות, או אפשרות שבאר שבע תזכה בגביע, זה תסריט ריאלי מאוד שמקרב אותנו למטרה". סוכנו של אלירן עטר, אבי נמני, הבהיר כי הסיבה לכך שעטר לא פתח בהרכב נבעה מ"כאבי גב מהם סבל".


"לא חותמת גומי". יוסי בניון (דני מרון)

מאימון הקבוצה אתמול נעדרו שלומי אזולאי וטל בן חיים שסובלים מפציעות. אור זהבי, שעבר טיפולים שלשום, חזר להתאמן על הדשא. הקשר תמיר עדי, שסובל משבר בכף היד, עבר ניתוח ויחזור בקרוב לאימונים.

בנושא אחר, בית"ר הודיעה אתמול כי המשחק מול באר שבע ייערך ללא קהל, זאת לאחר שנותרו בידיה כ-1,500 כרטיסים. במועדון רצו להימנע מההשלכות של הגרלת מנויים. מקורב למועדון אמר אתמול כי במהלך הדיון עלה גם חשש מתביעה עתידית של אוהדים, שיטענו כי מהלך שכזה אינו חוקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי