הנהלת מכבי ת"א תחליט אם לשחק בלי קהל: "כל האופציות פתוחות"

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

ראשי הקבוצה ייפגשו כדי להחליט אם לשחק בדלתיים סגורות נגד הפועל חיפה, או שמא להקצות למעלה מאלף כרטיסים עבור המנויים באמצעות הניקוד או בשיטת "כל הקודם זוכה". הצהובים והפועל ת"א נקנסו על ידי בית הדין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הנהלת מכבי תל אביב תתכנס היום (רביעי) כדי לקבל החלטה בכל הנוגע להגבלת כמות האוהדים שתורשה להיכנס למשחק הבית הקרוב, בשבת נגד הפועל חיפה בבלומפילד (החל מ-19:20, ישיר בספורט3). כזכור, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל והעלייה הדרמטית במספר הנדבקים שאותרו במדינה במהלך הימים האחרונים, החמיר אתמול משרד הבריאות את ההגבלות וקבע שניתן לקיים אירועים עם כמות של 2000 איש בלבד – ועבור ראשי האלופה מדובר כעת בכאב ראש של ממש.

למכבי תל אביב כ-22 אלף מנויים ובעלי חבילות למשחקי הפלייאוף ומשמעות הדבר שיהיה כמעט בלתי אפשרי להחליט בצורה הוגנת לגבי מי מהאוהדים יהיה זה שיוכל להיכלל ברשימת המורשים להיכנס לאצטדיון. במועדון לוקחים בחשבון שההגבלות עוד עשויות להשתנות וגם אופציית קיום המשחק ללא קהל בכלל נמצאת על הפרק.
נתון נוסף שצריך להילקח בחשבון זה שהכמות שנקבעה נכון לעכשיו, 2000 איש, כוללת גם את כל מי שמגיע לעבוד במהלך המשחק, ביניהם שוטרים, מאבטחים, אנשי ניקיון, עובדי המזנונים, אנשי התקשורת השונים, כאשר הכמות של כולם יחד מוערכת בכ-500 איש, מה שמותיר לקבוצה הכנסתם של 1500 אוהדים בסך הכל, כולל קהל חוץ.

מנהלת הליגה כבר העבירה הודעה לכל הקבוצות שהמחזור יערך בכל מצב, גם אם בסופו של דבר תתקבל החלטה גורפת לשחק את כל המשחקים ללא קהל בכלל, אולם כרגע המגבלה עומדת על 2000 איש. בהנהלת המועדון יצטרכו להכריע היום איך לבחור את אותם אוהדים שיוכלו להיכנס, כאשר על הפרק נמצאת האפשרות לרישום מוקדם בשיטת "כל הקודם זוכה" וכן נבדקת האופציה להחיל את "שיטת הניקוד" הנהוגה במשחקי חוץ.

"אנחנו לומדים את החלטות משרד הבריאות והמנהלת וכל האופציות פתוחות", אמרו במועדון. "לוקחים בחשבון שהגבלות עוד יכולות להשתנות וכמובן שנהיה קשובים לכל הוראה שנקבל. המצב בהחלט אינו פשוט ונצטרך למצוא פתרונות. נוכחנו לדעת שההנחיות יכולות להשתנות מיום ליום ושההחלטה שנקבל היום יכולה להיות לא בתוקף בעוד יום או יומיים".


שחקני מכבי ת"א בבלומפילד (אריאל שלום)

בנושא אחר, בשעות הערב עמדו לדין מכבי תל אביב והפועל תל אביב בגין זריקת חפצים במהלך משחק הדרבי. מכבי תל אביב נקנסה בסכום של 7,500 שקלים בעוד יריבתה שהתארחה בבלומפילד קיבלה קנס של 5,000 שקלים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי