מלדה נפצע ובספק לק"ש, בנתניה נערכים לאירוח של 2,000 צופים

יונס מלדה
יונס מלדה | מאור אלקסלסי

במועדון צפויים לפתוח למנויים הרשמה על בסיס "כל הקודם זוכה" לקראת המשחק בשבת, לאור העובדה שלקבוצה כ-4,500 מנויים. מזג האוויר הסוער צפוי לסייע בנדון. וגם: החלוץ נפגע בהמסטרינג ולא מתאמן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בדומה לכל קבוצות ליגת העל, גם מכבי נתניה קיבלה אתמול (רביעי) את הבשורה שבמשחקה ביום שבת מול עירוני קריית שמונה תחול הגבלת כניסה של עד 2000 צופים ובמועדון מנסים למצוא פתרון, שכן קצת פחות מ-4500 אוהדים רכשו מנויים למשחקי הקבוצה העונה.

בשל מזג האוויר הסוער הצפוי בשבת, בנתניה מאמינים כי לא תגיע כמות גדולה של אוהדים למשחק, אך מנגד, חשבו ביממה האחרונה על אופציה של הרשמה מוקדמת של בעלי המנויים על בסיס כל הקודם זוכה וזאת כדי למנוע אי נעימות ביום המשחק.

לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף, בנתניה הציבו את המקום השביעי כמטרה, כאשר צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עדיין יחסרו את הקפטן אלמוג כהן המורחק, כשגם יונס מלדה סובל מפציעה בשריר ההמסטרינג ונעדר מאימונים בשבוע האחרון. כרגע, החלוץ הצעיר נמצא בספק גדול למשחק.

בנוסף ולקראת פגרת הנבחרות, במועדון עוקבים אחר ההנחיות בנוגע לנסיעת שחקני הקבוצה למשחקי הנבחרות, כאשר גם החלוץ פאטוס בצ'יראיי קיבל זימון למשחק נבחרת מונטנגרו ובשל העובדה שהטסים מחוץ לארץ יצטרכו להיכנס לבידוד, במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות.


בידוד החל מסוף החודש? בצ'יראי (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי