גורם ברעננה: "יש לנו שחקנים מנוסים יותר מלאחרות". אנטמן יפתח

ניב אנטמן
ניב אנטמן | הפועל ירושלים

בשרון מנסים לשדר אופטימיות לקראת המשחק באשדוד בשבת, שיפתח את הפלייאוף התחתון: "זה הזמן של הוותיקים לפרוץ". אסף צור יישב על הספסל ועתידו לקראת העונה הבאה יוכרע בקיץ

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

תחילת הפלייאוף התחתון הולכת ומתקרבת ונועלת טבלת ליגת העל, הפועל רעננה, מאיצה הילוך בהכנות למשחק בשבת באצטדיון הי"א נגד מ.ס אשדוד. במועדון יודעים שרק סדרת ניצחונות תשאיר אותם בליגה, אבל מנסים לשדר אופטימיות ומבהירים לשחקנים כי הם צריכים לחשוב על סיום העונה כעל שבעה משחקי גמר.

כידוע, הפועל רעננה ניצחה העונה רק שני משחקי ליגה מתוך 26, אבל העובדה שבפלייאוף התחתון אלה קבוצות התחתית שפוגשות אחת את השנייה עשויה להוביל לסנסציה גם אם נראה שמדובר בתסריט כנגד כל הסיכויים וחרף הקושי לייצר מומנטום מפני שגם יריבותיה לתחתית ייצברו נקודות. גורם במועדון סיפר: "בתחילת העונה הכיוון היה להגיע לפלייאוף העליון, אבל עכשיו גורל המועדון שונה וזה לא הזמן לדבר. יש לנו שחקנים עם ניסיון יותר מאשר לקבוצות שמעלינו והגיע הזמן שנתחיל לפרוץ קדימה כבר בשבת באשדוד".

המאמן גל כהן מבקש לרשום ניצחון ראשון כמאמן בליגת העל ולשם כך הוא עורך שיחות קבוצתיות ממוקדות לצד מפגשים עם שחקנים כבודדים. בשיחות מביא גל כהן את המשחק נגד הפועל תל אביב בגביע המדינה כדוגמה ליכולת והשקעה קבוצתית אותה צריך להביא נגד אשדוד. מהמשחק בשבת ייעדר החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה, שהורחק בצהוב שני נגד הפועל תל אביב, וכמו כן לא ישחקו יואב תומר בשל פציעה בשרירי הבטן ואביחי ידין הפצוע מפגיעה בצלעות. מהמשחק ייעדר גם בן סביר בשל פגיעה ברגלו. לעומתם, הבלם רועי לוי שב לאימונים אחרי שהתפרים מראשו הורדו ובאימון יום שישי יתברר מצב הכשירות של בן בנימין בשל מתיחה בשריר הירך האחורי.

במועדון עוקבים אחרי ההחלטה של המאמן גל כהן בעמדת השוער, אחרי שאסף צור, שהיה השוער הקבוע לגל אורך העונה, הודח מההרכב הפותח ובמקומו שיחק ניב אנטמן שהוכיח יכולת טובה נגד הפועל תל אביב בגביע המדינה. בשבת נגד אשדוד אמור אנטמן להמשיך בשער ועתידו של אסף צור במועדון יתברר בסיום העונה, גם בשל העובדה כי מספר קבוצות צמרת בליגת העל כבר סימנו אותו לעונה הבאה. כידוע, אסף צור הוא השוער המוביל של הנבחרת הצעירה עד גיל 21.


שוער הנבחרת הצעירה שוב על הספסל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי