"כל עוד זה אפשרי, צריך להמשיך לשחק כדורגל בישראל"

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

הימים בבידוד ("לא אכלתי עם בני משפחתי"), כדורגל ללא קהל ("זה נראה רע, אבל חייבים לסיים את העונה הזו") וההצלחה של מכבי פ"ת ("יהיה קשה להגיע לגמר"). שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לשעבר, דיבר ב-103FM

(גודל טקסט)

בראיון בתכנית הספורט של 103FM, יושב ראש ההתאחדות לשעבר, שינו זוארץ, סיפר על הזמן ש'בילה' בבידוד, המשך העונה בליגת העל בצל משבר הקורונה והאם לדעתו יש בכלל טעם להמשיך לשחק כדורגל. "חזרתי מברצלונה, הייתי עם הבן שלי בטורניר, אחרי עשרה ימים אמרו לנו להיכנס לבידוד. ביצענו את ההנחיות של משרד הבריאות וישבתי ארבעה ימים בבידוד. שאר בני הבית היו בחדר אחר, לא אכלנו אפילו ארוחות ערב ביחד. היינו רק אני והבן שלי, שהוא בן 10. עשינו את המקסימום, מילאנו את כל ההנחיות של משרד הבריאות כלשונם".

כדורגל ללא קהל: "אני חושב שצריך לשחק. אני לא כל כך מבין בסוגיה הבריאותית, אבל אני חושב שצריך להמשיך את השגרה כל עוד אפשר. הליגה צריכה להסתיים, גם ללא קהל, כי יש תאריכים של אופ"א שעדיין לא שינו אותם, יש דד-ליינים, יש יורו בדרך, גמר צ'מפיונס. אני מקווה שזה יגמר מהר, יש תקנות של אופ"א וחייבים לפעול על פיהם. כל עוד הם לא משנים את ההחלטות שלהם ואני לא רואה את זה קורה בתקופה הקרובה, יהיו חייבים לסיים את הליגה בזמן".

האם יש טעם להמשיך לשחק כדורגל בסיטואציה שנוצרה: "אני מסכים שזה קשה. ראיתי את המשחק בין יובנטוס לאינטר וזה היה נראה רע, אבל חייבים לסיים את העונה הזו. אני הייתי מכניס 2,000 אנשים, זה גם משהו. זה עדיף מכלום לדעתי. הבעיה היא במנויים, יש פה סוגיה קשה, אבל יש הנחיות של משרד הבריאות, ויש חיי אדם, שזה הדבר החשוב ביותר. אני מקווה שהבעיה הזו תסתדר".


ההצלחה של מכבי פתח תקווה העונה: "הקבוצה הזאת לקחה שני גביעים לאורך כל שנות קיומה. אני חושב שיש לה רצון מאוד גדול להגיע לגמר, אבל זאת תהיה משימה קשה מאוד".

האם הוא מתגעגע לכדורגל: "יש לנו כל כך הרבה עניינים עסקיים שאנחנו מתעסקים בהם, בטח בהיבט של הקורונה. יש לנו אתגרים מאוד מאוד קשים, כך שאני ממש לא חושב על זה".


שינו זוארץ (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי