גרסיה קיבל זימון, בבית"ר יפנו לנבחרתו כדי להשאירו בישראל

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | מאור אלקסלסי

בהמשך לפרסום לפיו בקבוצה מתכוונים לפנות לנבחרת טרינידד וטובגו, במועדון מאשרים: "הנגיף התפרץ בקנדה, לא ברור אם יוכל לחזור". כעת מקווים שהמשחק יבוטל לאור התפשטות הקורונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקנה של בית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה, זומן לסגל נבחרתו, טרינידד וטובגו, לקראת משחק הידידות מול קנדה. בבית"ר ירושלים מתכוונים לפנות לנבחרתו על מנת לנסות ולהשאירו בישראל, מתוך ידיעה שנגיף הקורונה התפרץ גם בקנדה ובהתאם לכך עשוי השחקן לחזור לארץ ל-14 ימי בידוד. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי במועדון שוקלים פניה כזו במידה וגרסיה יוזמן לנבחרת. כעת, לאחר פרסום הסגל, בבית"ר ינסו להשאירו בישראל.

"אם המשחק היה באפריקה, ייתכן שאולי היינו מוותרים, אבל הנגיף התפרץ בקנדה ולא ברור האם הוא יוכל לחזור. יש אפשרות שהמשחק אולי יבוטל, משום שיש מגמה עולמית לביטול משחקי ידידות. נפנה לנבחרת ונקבל החלטות", אמרו במועדון.

גם עלי מוחמד זומן לנבחרתו ניז'ר לקראת המשחק מול אתיופיה, אך לא בטוח שבית"ר תמנע ממנו לצאת. כזכור, לאחרונה הוחלט במועדון לבטל את כרטיס הטיסה של הבלם דיוגו ורדסקה לחופשה בפורטוגל, אליה היה אמור לצאת בשבת הקרובה, זאת מתוך חשש שיחזור לבידוד.

במקביל הודיעה בית"ר ירושלים כי במטרה לנסות לשמור על המשך השגרה ככל הניתן, חדרי ההלבשה של הקבוצה חוטאו והכניסה אליהם צומצמה לחלוטין רק למי שהכרחי. "לצערנו הרב, כל הפעילויות הקהילתיות, כולל ביקורים בבתי חולים, פרויקט הגשמת חלומות, צילומי בר מצווה ועוד בוטלו לחלוטין. כמו כן, הותקנו מתקני חיטוי חדשים, ולשחקנים מועברות הנחיות לגבי ההיגיינה האישית", נמסר מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי