הפועל חיפה צפויה לדרוש להקפיא את הליגה

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

דאגה גדולה בקבוצה מהכרמל שהמצב הנוכחי, שנגרם בעקבות הקורונה, יימשך גם לאחר פגרת הנבחרות ויביא להפסדים כספיים של יותר משלושה מיליון שקלים. פרנסיסקו ג'וניור יחזור ל-11 מול מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דאגה גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה אחרי החלטת משרד הבריאות ומנהלת הליגה, לפיה מעתה העונה תימשך ללא קהל באצטדיוני הכדורגל. במועדון מדברים על כך שאם המצב יימשך גם לאחר פגרת הנבחרות, תהיה זו פגיעה גדולה עבורם והם צפויים לדרוש להקפיא את הליגה עד להודעה חדשה. 

"המשך הליגה ללא קהל עלול לפגוע גם בהכנות לעונה הבאה", אמרו במועדון והוסיפו: המטרה להגיע לפלייאוף העליון הייתה גם מקצועית וגם כלכלית, וגם לשחקנים יש מענקים עבור ההעפלה".

בקבוצה מהכרמל מדברים על הפסדים של יותר משלושה מיליון שקלים, זאת מכיוון שבמועדון יצטרכו לשלם את המענקים, אך לא יוכלו ליהנות מהקהל במשחקים מול יתר הקבוצות הגדולות בשישייה הראשונה של הליגה – מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, שתמיד מביאה קהל רב לדרבי שמתקיים באירוח הפועל. הדבר עלול לפגוע גם בתקציב של  העונה הבאה.

מבחינה מקצועית, חיים סילבס וחניכיו ממשיכים בהכנות למשחק בשבת מול מכבי תל אביב. המגן ניקולה גולאן ייעדר בגלל פציעה, ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא אלי בלילתי. גם גיא משפתי וסער פדידה נמצאים בספק וניסו קפילוטו עשוי לפתוח במרכז ההגנה. לירן סרדל ייעדר בעקבות צהובים ופרנסיסקו ג'וניור יחזור ל-11.


סילבס (מאור אלקסלסי)

חיים סילבס דיבר לקראת המשחק הקרוב ואמר: "אנחנו מתחילים את הפלייאוף ומגיעים למשחק מול מכבי תל אביב בצל ההנחיות סביב הנגיף שמשפיע על כולם. אנחנו רוצים לעשות את המקסימום בפלייאוף ולא מתכוונים לוותר על שום משחק".
 
 
סילבס גם עדכן שהבוקר נודע כי השוער יסמין בוריץ' עדיין חש כאבים בעקבות הפציעה בכתפו במשחק הגביע בשבוע שעבר מול בני יהודה והבוסני, לא יהיה בסגל לשבת ורן קדוש צפוי להחליפו. אגב, השוער זומן למשחקי נבחרת בוסניה והיה אמור לצאת למולדתו כבר ביום ראשון ואז עם חזרתו להיכנס לבידוד, אך כעת נמצא בקשר עם ראשי הנבחרת שלו ולא מן הנמנע כי בעקבות הפציעה יישאר בישראל.
 
 
בנושא אחר, חברת אתו"ס המפעילה את מתקני הספורט העירוניים בחיפה ובהם מגרשי האימון "פארק הספורט קרית חיים" (מתקן בית נגלר) בו מתאמנת הקבוצה הבוגרת של המועדון וכן קבוצות מחלקת הנוער, הציבה מתקנים לחיטוי ידיים בכניסה וביציאה למגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי