מכבי חיפה ביטלה את האימון: "נכין תוכנית בהתאם לנהלים"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

השחקנים זכו ליום מנוחה והצוות המקצועי יתכנס כדי להיערך להנחיות משרד הבריאות, שאוסרות על מגע פיזי באימונים. הזרים לא יעזבו את הארץ בהוראת המועדון: "אין בשלב זה כוונה לסיים את העונה, היא רק נדחתה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ימים לא קלים עוברים על כולנו וגם עולם הספורט מנסה להסתגל למצב החדש. בישראל, כידוע, משרד הבריאות אסר על אירועי ספורט לחודש הקרוב ובין מגבלותיו גם אסורים אימונים הכוללים מגע פיזי. לכן, במכבי חיפה מנסים להבין כיצד עליהם לפעול בימים אלה תחת התפרצות נגיף הקורונה ומתכוונים להכין תוכנית אימונים מסודרת שלא תפגע יתר על המידה במצב הקבוצה.

הצוות המקצועי קבע בתחילה אימון מיוחד להיום, שבת בבוקר, אך בשעות הלילה הוחלט לבטל אותו ולהעניק לשחקנים יום חופש. עם זאת, הצוות יתכנס בהקדם ויכין תוכנית אימונים בשיתוף פעולה עם ד"ר ברבר, וזאת תוך הקפדה על נהלים החדשים. "נכין תוכנית מיוחדת בהתאם לנהלי משרד הבריאות" אמרו במועדון והוסיפו: "תיבנה גם תוכנית מסוימת במקרה של בידוד, משמע שתהיה תוכנית פרטנית לכל שחקן שתעסוק בעיקר באימוני כוח, אירובי ותזונה". מעבר לכך, רופא המועדון ביקש מהשחקנים להימנע מהתקהלויות וחידד את הנחיות ההיגיינה בפני השחקנים.

בנוסף, במכבי חיפה הוחלט שבשלב זה השחקנים הזרים יישארו בישראל ושלאף אחד לא יתאפשר לעזוב לחו"ל. "כרגע הכדורגל נדחה ולא בוטל. אנחנו בעיצומו של משבר עולמי ולא בחופשה וכך אנו גם מתנהלים במועדון. בשלב זה אין כוונה לסיים את העונה", אישרו הירוקים.


צ'רי ו-ווילדסחוט. יישאר בארץ גם בתקופה הקרובה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי