שחקני מכבי תל אביב יצאו לחופשה עד הודעה חדשה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

בשל העובדה שהליגה לא תחודש לפני אפריל והאיסור לערוך אימונים שבהם מתקיים מגע פיזי, שחקני מוליכת הטבלה לא יגיעו למתחם בקריית שלום בקרוב. ביום ראשון תתקיים הערכת מצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אימוני קבוצת מכבי תל אביב הופסקו עד להודעה חדשה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, שאוסרות על קיום מגע פיזי ובשל כך שהליגה גם כך לא תיערך בקרוב, שחקני האלופה יצאו מספר ימי חופשה שתוכננה מראש ומחר תתבצע הערכת מצב מחודשת לגבי המשך השבוע בעקבות השבתת הליגה.

כידוע, משרד הבריאות החליט אתמול (שישי), בעקבות ההחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה, להפסיק את כל אירועי הספורט ובתוכם כמובן ליגת העל בכדורגל. כאמור גם ניתנה הוראה שלא לקיים אימונים בהם יש מגע פיזי בין אנשים ולכן הוחלט כרגע על הפסקת האימונים של הצהובים. שחקני הקבוצה התבקשו לשמור במהלך ימי החופשה על הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע להיגיינה אישית והימנעות ממקומות שיש בהם התקהלות של קהל. החל ממחר תועבר לשחקנים תכנית אימונים אישית לימים הקרובים, וזאת עד אשר תחזור הקבוצה לפעילות רגילה.

ליגת העל הופסקה עד הערכת מצב מחודשת בתחילת חודש אפריל ונכון לעכשיו עדין לא ברור אם הליגה תימשך בשלב מאוחר יותר ואם היא תימשך, באיזו צורה וכמה משחקים ישוחקו להשלמת הפלייאוף והעונה כולה. אם תופסק הליגה לחלוטין והמשחקים לא יחודשו חלילה, טרם נקבע במנהלת ובהתאחדות, כיצד יוחלט על זהות האלופה והיורדות וגם על כך ידונו בימים הקרובים. בכדורגל הישראלי ממתינים להחלטות אופ"א, בכל הנוגע לקיומו או דחייתו של טורניר היורו ואם אכן תהיה דחייה בשנה אחת, זה ייתן למנהלת הכדורגל בישראל, מרחב תמרון וזמנים, בחודשים אפריל, מאי ויוני, להשלים את משחקי הליגות שנעצרו כרגע.


שחקני מכבי ת"א. ינוחו בימים הקרובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי