אימון הפועל ת"א בוטל, ספירובסקי יבקש לטוס אם פלייאוף היורו יתקיים

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

למרות שבמועדון תכננו להמשיך בשגרה כרגיל, התכניות השתנו בעקבות הנחיות משרד הבריאות. הקשר מעוניין לייצג את נבחרת צפון מקדוניה בהנהחה שהמפגש נגד קוסובו ייערך כמתכונן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב לא הגיעו היום (שבת) למתחם האימונים בחודורוב ונהנו מיום חופש. הכוונה של משה סיני, ניר קלינגר והצוות המקצועי הייתה להמשיך להתאמן כמתוכנן חרף התפשטות נגיף הקורונה, אך הערב הוחלט כי האימון של מחר יבוטל, בהתאם להנחיות משרד הבריאות שאינן מאפשרות קיום של שגרת אימונים סדירה.

כידוע, בהוראת משרד הבריאות אסור לקבוצות לערוך אימונים שכוללים מגע פיזי ובהפועל תל אביב כמובן התכוונו להקפיד על כך וגורם בקבוצה אמר בטרם התקבלה ההחלטה על ביטול האימון: "אנחנו שומרים על ההוראות ולא יהיה שום מגע מיותר בין השחקנים, אבל אנחנו נמשיך בשגרת האימונים כרגיל".

במקביל, בהפועל ת"א ממתינים להחלטת אופ"א בכל הנוגע למשחקי הנבחרות. בנוסף לנציגים אפשריים בנבחרת ישראל ובנבחרת הצעירה, גם סטפן ספירובסקי, קשר נבחרת צפון מקדוניה, ממתין לראות אם ייערך משחק הפלייאוף של נבחרתו מול קוסובו. בפיפ"א הבהירו כי אין על הקבוצות חובה לשחרר שחקנים, אך נראה כי הוא ידרוש לטוס לארצו כדי לסייע לנבחרתו אם המשחק ייערך כמתוכנן ב-26.3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי