המנהל המקצועי של הנוער בבית"ר ירושלים נכנס לבידוד

שמוליק חנין, אלי אוחנה, תומר כרמל
שמוליק חנין, אלי אוחנה, תומר כרמל | בית"ר ירושלים, רשמי

שמוליק חנין נחת מגרמניה לאחר שצפה במשחק של בנו ונאסר עליו להגיע לבית וגן. שחקן מקבוצת הנוער בא במגע עם חולה ומבודד גם הוא, מהמועדון נמסר כי הם חשים בטוב. בראשון יוחלט לגבי חזרה לאימונים בבוגרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, שמוליק חנין, נכנס לבידוד. חנין חזר בימים האחרונים מביקור בגרמניה, שם משחק בנו – שוער מיינץ עומר חנין ובעקבות הוראת משרד הבריאות נאסר לו להגיע לבית וגן והוא נמצא בבידוד ביתי.

בנוסף, שחקן ממחלקת הנוער של בית"ר נכנס לבידוד, זאת בעקבות מגע עם חולה קורונה. מבית"ר נמסר כי השניים אינם חולים וחשים טוב. מי שאמון בינתיים על הצד המקצועי במחלקת הנוער של בית"ר הוא מנהל המחלקה, תומר כרמל. מהמועדון נמסר: "עקב ההנחיות החדשות שפורסמו הערב, פעילות מחלקת הנוער מוקפאת עד להודעה חדשה. אנו, כמו כל עם ישראל, מחויבים להוראות בתקווה שהתפרצות הנגיף תיעצר".

"בימים הקרובים יקבל כל שחקן במחלקה תכנית עבודה אישית אותה ניתן יהיה לבצע בבית, על מנת לשמור על שיגרה מסוימת וגם להפוך את השהייה בבית לקלה יותר. כל עובדי המנהלה קיבלו הוראה לעבוד מהבית". בינתיים, שחקני בית"ר ירושלים קיבלו בסוף השבוע מנוחה בעקבות דחיית הליגה ומחר (ראשון) היה אמור לצאת לדרך המשחק מול הפועל באר שבע, אך החלטת המנהלת הכפופה למשרד הבריאות הובילה לשינוי התכניות.


משה חוגג, לצד יוסי בניון ואלי אוחנה. פעילות מחלקת הנוער של בית"ר הוקפאה" (אודי ציטיאט) 

השחקנים לא יגיעו מחר למתחם האימונים ולא ברור כרגע גם אם ביום שני יתקיים אימון. מלבד זאת, מחר תיערך התייעצות בעניין על מנת לבחון את הנחיות משרד הבריאות, ורק אז יוחלט האם הקבוצה תשוב לאימונים השבוע ומתי. "הכל כפוף להנחיות משרד הבריאות. הכדורגל חשוב, אבל הבריאות של אנשי המועדון מעל הכל", אמרו במועדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי