האיסור לרכז מעל 10 איש הביא לביטול אימוני קבוצות ליגת העל

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

תחילה אישר משרד הבריאות לקבוצות להתאמן כרגיל, ללא מגע פיזי. אך ההחלטה החדשה, לא תאפשר לקיים אימונים סדירים. רק הפועל רעננה קבעה ליום ראשון אימון מפוצל

(גודל טקסט)

ההודעה הדרמטית הערב (שבת) של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל משרד הבריאות על איסור הימצאותם של יותר מעשרה אנשים במתחם אחד, הובילה לביטול אימוניהן של רוב קבוצות ליגת העל.

תחילה אישר משרד הבריאות לקבוצות לקיים אימונים רגילים, בעיקר אימונים עם כדור, ללא מגע פיזי. אלא שההחלטה החדשה, האוסרת כאמור ריכוז של יותר מעשרה איש על משטח אחד, לא תאפשר לקיים אימונים סדירים. על פי ההודעה, ההוראה החדשה אינה קצובה בזמן כך שלא ברור מתי יחודשו אימוני הקבוצות כשמרביתן כבר מיהרו להודיע על אי חזרה לאימונים בשלב הזה.

בין הקבוצות שכבר פרסמו הודעה כזאת היו מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל ת"א, מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד, בני יהודה, סקציה נס ציונה והפועל חדרה, וזאת עד להנחיות חדשות. במקביל הוקפאה גם פעילות מחלקות הנוער במועדונים. הקבוצה היחידה שקבעה למחר (ראשון) אימון היא הפועל רעננה. ברעננה הודיעו כי השחקנים יחולקו לקבוצות של שבעה שחקנים ושלושה אנשי צוות. ההחלטה גררה ביקורות מצד שחקני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי