בהמלצת פיפ"א: הפועל חיפה לא אישרה לבוריץ' לטוס לבוסניה

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

השוער זומן למשחק פלייאוף ורו 2020 נגד נבחרת אירלנד והתכוון לצאת, אבל בשל העובדה שהמשחק צפוי להידחות בקבוצה החליטו להשאירו וכך למנוע ממנו תקופת בידוד. האימונים יחודשו בבוקר יום שני

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יסמין בוריץ' לא ייצא מישראל. אחרי שפיפ"א הבהירה רשמית כי אין על הקבוצות חובת שחרור שחקנים למשחקי הנבחרות בחלון הקרוב, בהפועל חיפה החליטו שהשוער הבוסני, שהיה צפוי לצאת היום (ראשון) למדינתו כדי להתכונן עם הנבחרת למשחק פלייאוף היורו נגד אירלנד, לא יוכל לעזוב ויישאר בישראל.

בדומה לגורל הצפוי גם למשחק הפלייאוף בין נבחרת ישראל לסקוטלנד, גם המשחק של בוסניה צפוי להידחות ועל כן בקבוצה החליטו שלעת עתה הבוסני יישאר בארץ. בחיפה קיבלו את המלצת פיפ"א שלא לשחרר את השחקן הזר בשל נגיף הקורונה והחשש כי עם חזרתו יצטרך להישאר בבידוד, בוודאי כשהאפשרות שנראית כסבירה ביותר היא שבפגישה של ראשי אופ"א ביום שלישי תתקבל ההחלטה לדחות את המשחק. "כולם מבינים את המצב וכאשר קיבלנו את המכתב של פיפ"א ולאור המתרחש אנחנו מעדיפים שכולם יהיו ביחד", אמרו בקבוצה.

במועדון רצו לקיים היום אימון, אך בעקבות החמרת ההגבלות אתמול על ידי ראש הממשלה ומשרד הבריאות, הוחלט לבטל את האימון. בהתאם להנחיות החדשות, הקבוצה תחזור מחר לשגרת האימונים: "האימון יפוצל לקבוצות קטנות וללא מגע פיזי במהלכו בין השחקנים. לרשות השחקנים יועמדו מספר חדרי הלבשה במתקן האימונים בבית נגלר" נמסר מהמועדון. אחד מהשחקנים התייחס למצב ואמר: "בשלב זה הראש של כולם עם המשפחות וכולנו מעדיפים להיות איתן".


בוריץ'. נשאר בארץ, לפחות בינתיים (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי