שחקן בב"ש: "היום היינו צריכים לשחק מול בית"ר, זה מאוד מבאס"

יוסי אבוקסיס, הפועל באר שבע
יוסי אבוקסיס, הפועל באר שבע | לירון מולדובן

בקבוצה מבירת הנגב עדיין מתלבטים איך לפעול עקב השבתת הליגה. האימון הופסק כמה דקות לאחר תחילתו ביום שישי והשחקנים נמצאים בחופש. במהלך היום, יוחלט כיצד לנהוג בהמשך השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתלבטים כיצד לפעול לנוכח המצב הלא שגרתי שבו נמצא עולם הכדורגל הישראלי. כזכור, הוחלט על השבתת כל משחקי הכדורגל עד לסוף חודש מרץ ובמקביל ישנן הנחיות שממליצות על מניעת מגע ישיר בין אנשים. בנוסף אמש הוחלט על איסור התכנסות של מעל עשרה אנשים.

עוד בטרם הוחלט על ביטול משחקי הליגה לתקופה הקרובה, הקבוצה התכנסה לאימון ביום שישי לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול בית"ר ירושלים שאמור היה להתקיים ללא קהל. לאור ההנחיות החדשות וההחלטה על ביטול המשחקים, מספר דקות לאחר תחילת האימון, הוחלט להפסיק אותו ולשלוח את השחקנים לביתם.

הקבוצה לא התאמנה במוצ"ש וגם היום לשחקנים מתוכנן יום חופשי. באשר להמשך השבוע נכון לעכשיו בקבוצה אמורים לקבל במהלך היום החלטה, כאשר מצד אחד לא רוצים להפר את הנחיות משרד הבריאות ולא מעוניינים לסכן את השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. מנגד, השחקנים צריכים לשמור על כושר כדי להיות מוכנים ברגע שיתחדשו המשחקים.


אימון הפועל באר שבע הופסק כמה דקות לאחר תחילתו ביום שישי. יוסי אבוקסיס (לירון מולדובן)

"זה מצב מבלבל ומאוד בעייתי", סיפר לספורט1 שחקן שהוסיף: "היום היינו צריכים לשחק מול בית"ר ירושלים. אתה מתכונן מבחינה פסיכולוגית למשחק הזה ומחכה שהוא יגיע ופתאום מחליטים שאין משחקים עד סוף החודש. אנחנו כפופים להנחיות ומבצעים את מה שאומרים לנו. למרות שזה מאוד מבאס שאין משחקים לתקופה הקרובה, הבריאות מעל הכל ואם צריך להוריד ווליום מבחינת הפעילות שלנו עד שהמצב יירגע, אז אין מה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי