מכבי חיפה תחלק את האימונים לקבוצות של עשרה שחקנים

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הצוות המקצועי של הירוקים יחלק את השחקנים לקבוצות קטנות, בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות: "מדובר בתוכנית אימונים לימים הקרובים". אוהדי הקבוצה מחכים לתשובות בנושא המנויים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאור ההגבלה החדשות של משרד הבריאות המונעת התקהלות של מעל 10 אנשים, אנשי הצוות הרפואי והמקצועי של מכבי חיפה התכנסו והחליטו על תוכנית אימונים חדשה. האימונים מעתה ייערכו בליווי ד"ר ברבר ושישגיח שבכל אימון יגיעו עד 10 אנשים כולל אנשי הצוות הרפואי ורק לאחר שהקבוצה הראשונה תסיים את האימון תשוב לביתה, תגיע קבוצה נוספת. "מדובר בתוכנית אימונים לימים הקרובים והיא כפופה לשינוי בהנחיות. כמו כן ניתנה לשחקנים תוכנית עבודה אישית והוראות תזונה", נכתב בהודעת המועדון.

גם אוהדי הקבוצה מחכים להחלטה של ראשי המועדון לגבי אפשרות לקבל החזר על רכישת המנויים בתחילת העונה. במהלך השבוע האחרון, פנו חלק מהאוהדים למועדון בנושא המנויים, ונראה שההחלטה יתכנסו ראשי המועדון שידונו על מספר פתרונות לפיצוי כגון החזר חלקי או אפשרות לזיכוי במנוי העונה הבאה.

בכל מקרה נראה כי ההחלטה עשויה להתעכב עד שתתקבל ההחלטה אם הליגה אכן תוקפא העונה או שתשוחק בעוד כחודש ימים. "כולנו פועלים בקפידה בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר" אמרו בחיפה.

יתחילו להתאמן בקבוצות של עד 10 שחקנים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי