הפועל ב"ש מתחלקת לקבוצות, החתונה של ספורי תידחה?

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג | דני מרון

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, האדומים מבירת הנגב עוברים למתכונת מצומצמת ובכל פעם יגיעו עשרה שחקנים אחרים להתאמן במתחם. הקשר אמור להינשא בשבוע הבא וטרם החליט כיצד לנהוג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בתום מספר ימים של חוסר ודאות לנוכח ההנחיות החדשות של משרד הבריאות בצל התפשטות נגיף הקורונה בישראל, החליטה אתמול בערב (ראשון) הנהלת הפועל באר שבע, בתום התייעצות עם הצוות המקצועי וכן עם ראשי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה, לחזור ולהתאמן במתכונת מצומצמת, כאשר עשרה שחקנים יגיעו הבוקר למתחם האימונים של הקבוצה בצפון העיר ובשעות הצהריים יגיעו עשרה שחקנים נוספים לאימון.

במקביל, ישנם מספר פצועים שלא נכללים בשתי הקבוצות, ביניהם בן ביטון, עמית ביטון וההולנדי אלטון אקולטסה, שעוברים טיפולים רפואיים. בין הפצועים נמצא גם הקשר רמזי ספורי, שמתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי. ספורי אמור להתחתן ב-24 לחודש ואם לא יהיה שינוי בהנחיות משרד הבריאות שאוסרת התקהלות של מעל לעשרה שחקנים, הוא יאלץ להתחתן במתכונת מצומצמת או לחלופין למצוא תאריך אחר לחגוג את אירוע.

האימונים במתכונתם החדשה והמצומצמת של הקבוצה שיחלו היום, יתמקדו בשמירה על הכושר הגופני של השחקנים, זאת לצד תרגולי הגבהות ובעיטות לשער. על פי התכנית, חלק מהשחקנים יעבדו בחדר הכושר של הקבוצה כשבמקביל החלק האחר יתאמן על המגרש, זאת כדי למנוע חיכוך ומגע בין השחקנים. במועדון מקפידים לשמור על מרחק על פי הנחיות משרד הבריאות והשחקנים הונחו לדווח למנהל הקבוצה, אביתר אילוז, אם הם לא חשים בטוב, זאת כדי שבמידת הצורך ייכנסו לבידוד ותוסדר להם בדיקה במטרה למנוע מצב שהשחקן חלילה ידביק את שאר חבריו לקבוצה.


אבוקסיס. אימונים בקבוצות (דני מרון)

בבאר שבע ממתינים לראות מה יעלה בגורל משחקה של הנבחרת מול סקוטלנד וכן האם תקיים פגרת נבחרות, זאת כדי להחליט מה לעשות עם השחקנים במהלך תקופה זו והאם לתת להם חופשה למשך מספר ימים, או לשמור על מסגרת אימונים קבועה.  במקביל, בבאר שבע יצטרכו לקבל בקרוב החלטות מה הם מתכוונים לעשות עם המינויים ששילמו גם עבור משחקי הקבוצה בפלייאוף העליון, נותני חסות שנפגעים כלכלית מהמצב וכן שחקנים, שחלק ממשכורתם באה לידי ביטוי בפרמיות של צבירת נקודות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי