משחקו של מוחמד בוטל, בבית"ר נושמים לרווחה: "לא רצינו להסתכן"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

אחרי גרסיה, גם קשר ניז'ר קיבל הודעה שמשחק נבחרתו מול אתיופיה בוטל. בירושלים מסבירים את ההחלטה להקפיא את האימונים: "בית וגן מקום פתוח, אין לדעת מה היה קורה". בסוף השבוע תתקיים התייעצות נוספת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ליוואי גרסיה ובית"ר ירושלים פנו בימים האחרונים לנבחרת טרינידד וטובגו והודיעו כי השחקן לא יגיע לשני משחקי הנבחרת מול קנדה בסוף החודש. אתמול (ראשון) התקבלה הודעה כי המשחק יידחה ובבית"ר נשמו לרווחה, לאחר שהיה ברור כי השחקן יצטרך להיכנס לבידוד כשישוב לישראל. "לא הייתי מחמיץ את המשחקים הקריטיים בשום פנים ואופן", הבהיר גרסיה, למרות שעדיין לא ידוע מתי הליגה תשוב לפעילות.

הבוקר הצטרף שחקן נוסף לרשימה הזאת. עלי מוחמד ונבחרתו ניז'ר היו אמורים לקיים שני משחקי ידידות מול אתיופיה בסוף החודש, אולם המועדון קיבל הודעה כי המשחק בוטל. "לא היינו נותנים לו לצאת בכל מקרה", אמרו בבית"ר.

רוני לוי והצוות המקצועי קיימו אתמול סבב התייעצויות באמצעות הטלפון. תחילה שקלו בבית"ר לקיים אימונים במתכונת דומה לזו שמתנהלת במכבי חיפה, כלומר עד עשרה אנשי צוות ושחקנים באימון, אולם מאוחר יותר, בהתייעצות עם כלל הגורמים במועדון, הוחלט לבטל את האימונים לגמרי. השחקנים טרם קיבלו תכנית אימונים אישית וזה יקרה כנראה היום. "לא היה נכון לקיים אימונים בבית וגן, זה מקום פתוח, אין לדעת אם יגיעו אוהדים או שהחפיפה בין האימונים תהיה נכונה. לא רצינו לקחת סיכון", אמרו במועדון.


מוחמד. משחק נבחרתו בוטל והוא יחכה לתכנית אימונים מבית"ר (דני מרון)

מנהל מחלקת הנוער שמוליק חנין, הורשה אתמול לצאת מבידוד. הדבר יצר בהלה מסוימת בקרב הורים במחלקה, אולם לאחר שהבינו כי המנהל המקצועי חש בטוב, החשש הוסר. כעת, כפי שכבר פרסמנו, מחלקת הנוער שובתת עד להודעה חדשה. בסוף השבוע תקיים בית"ר התייעצות נוספת. אם המצב יחמיר, לא מן הנמנע שגם האימון בראשון הקרוב יידחה, אך כרגע במועדון ממתינים להתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי