אחמד טיבי עקץ את שכטר, עמית סגל: "דרישת מכבי ת"א עלובה"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הפוסט של חלוץ האלופה ממשיך לעורר סערה. חבר הכנסת ענה: "חבל שהצהובים מתל אביב מתעקשים ללכת בדרכי הגזענות שבה צעדו הצהובים מירושלים". העיתונאי והפרשן הפוליטי גיבה: "סופר לגיטימי". גם דקל קינן התבטא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הפוסט של איתי שכטר ממשיך לעורר סערה. אחרי ששחקני נבחרת ישראל הגיבו לחלוץ מכבי תל אביב, חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת התייחס גם הוא לסוגיה ועקץ את החלוץ. "עוד הצגה לא מוצלחת של שכטר", כתב טיבי. "חבל שהצהובים מתל אביב מתעקשים ללכת בדרכי הגזענות שבה צעדו הצהובים מירושלים. תזכורת: אום אל פאחם".

גם העיתונאי והפרשן הפוליטי עמית סגל הביע את דעתו בנושא הבוער: "כשרותם סלע העלתה פוסט פוליטי החמיאו לה מכל עבר על "האומץ" (שהרי ידוע שהמילציות מוציאות להורג כל מי שמעז להביע דעה משמאל). כמה עלובה הדרישה ממכבי ת"א לאיתי שכטר להוריד פוסט סופר לגיטימי, רק עם הדעה ההפוכה".

הבלם דקל קינן צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "הצטערתי לראות את תוכנו של הפוסט הפוליטי של חבריי הכדורגלנים. זה לא תורם לגיבוש השחקנים בקבוצות הכוללות יהודים וערבים, ובוודאי אינו תורם לשיפור יחסי האמון בתוככי החברה הישראלית. מוטב היה, לעניות דעתי, שלא היה נכתב. חשוב לי להבהיר, בהמשך לפוסט הקודם: אני בעד שספורטאים יביעו דעה, בכל נושא אגב. הפעם התייחסתי לתוכנו הספציפי של הפוסט שלא ממש תורם לאחות את הקרעים בחברה הישראלית".

בזמן שהליגה מושבתת בגלל התפשטות נגיף הקורונה, מיני סערה התחוללה כאמור אתמול (שני) בכדורגל הישראלי בעקבות פוסט שפרסם שכטר. החלוץ הביע את עמדתו הפוליטית וזכה לגינוי מקבוצתו מכבי תל אביב שהורתה לו למחוק את התמונה. שכטר שיתף שלט חוצות עם הכיתוב "ממשלה עם המשותפת – אסון לישראל" והאלופה מסרה בתגובה: "הפוסט של השחקן אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי