הפועל ת"א הודיעה על הפסקת פעילות עד להודעה חדשה

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | הפועל תל אביב

בצל התפשטות נגיף הקורונה וההמלצה של משרד הבריאות להישאר בבית, האדומים הכריזו כי לא יתקיימו אימונים והשחקנים יקבלו מהצוות המקצועי תכנית עבודה מסודרת: "בתקווה שנחזור במהרה לשגרה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות, שהמליץ לא לצאת מהבית, הפועל תל אביב עצרה הערב (שלישי) את פעילותה עד להודעה חדשה. מוקדם יותר הבוקר, כשעוד ניתן היה לצאת במתכונת ספציפית, האדומים קיימו אימון תחת המגבלות הנדרשות.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אי לכך, לא יתקיימו אימונים במתחם והשחקנים יקבלו מהצוות המקצועי תכנית עבודה מסודרת בכדי שיוכלו לשמור על כושר מהבית. בתקווה שנחזור במהרה לשגרה. בשורות טובות ובריאות".

הבוקר, כאמור, עשרה שחקנים הגיעו לאימון הראשון בשעה 9:30, כאשר הקבוצה השנייה הגיעה למתחם בשעה 10:30. במהלך החילוף בין שני האימונים, השחקנים יצאו בהפרש של שני מטרים אחד מהשני ומתקבצים בחציו השני של מגרש האימונים, עד שהקבוצה הראשונה נכנסת לתוך המתחם.

בחדר ההלבשה לא נכחו יותר מחמישה שחקנים בו-זמנית. בחדר האוכל, בכל שולחן יושבים שני שחקנים בלבד (אחד בכל קצה) ולא יותר משישה שחקנים בו זמנית. בחדר הכושר רק שחקן אחד רשאי לעבוד כאשר כל מכשיר עובר חיטוי מיד לאחר השימוש. כמו כן, פוזרו בכל המתחם מוצרי חיטוי במטרה לשמור על היגיינה ברמה הגבוהה ביותר.


ניר קלינגר עם השחקנים במהלך האימון הבוקר (הפועל תל אביב)

לאחר האימון ולפני ההודעה החדשה של משרד הבריאות, היועץ המקצועי משה סיני אמר: "אף אחד לא שמח ואף אחד לא צפה את המצב הזה, אבל בכל סיטואציה ובכל משבר צריך לדעת להפיק את המקסימום, כמובן תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות והגורמים הרלוונטיים. מבחינתנו, אנחנו עושים את המיטב בכדי שנוכל לשמור על מסגרת ספורטיבית. אני שמח על כך שכל המועדון, הצוות המקצועי, אנשי המנהלה והשחקנים התגייסו למען המטרה ועושים כל שנדרש בכדי לעבור את התקופה הזו בצורה טובה. מאחל לכל עם ישראל בריאות ושבסוף משבר הקורונה, נזכור מהשם שזו רק בירה טובה".

המאמן ניר קלינגר הוסיף: "בימים קשים אלה, חשוב לנו לשמור על שפיות ושגרת אימונים לכל אנשי המועדון, כמובן תוך שמירה על הכללים שנדרשים מאיתנו. זה עוזר לנו מאוד גם גופנית וגם בהיבטים המנטליים. מאחל לכל עם ישראל בריאות טובה ושנעבור את המשבר במהרה".

רופא הקבוצה, דוקטור רן טיין, שמפקח על שגרת האימונים, התייחס לנושא: "השחקנים הונחו לשמור על היגיינה ולהימנע מהתקהלויות מיותרות. אנו מתעדכנים באופן רציף בהוראות משרד הבריאות ומשרד הספורט ונמשיך לפעול לפיהן".

עומרי אלטמן: "שגרה מוזרה, במיוחד שאנחנו לא כל הקבוצה ביחד. אי הוודאות לא מוסיפה כל כך, האימונים מאוד מוגבלים, כדורגל בלי מגע פיזי, זה מוזר. אנחנו מנסים בעיקר לשמור על כושר ועל מצב רוח מרומם תוך שמירה כמובן על כל הכללים של משרד הבריאות".


מאור בוזגלו בזמן האימון המצומצם הבוקר (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי