השכר של שחקני בית"ר ירושלים יקוצץ ב-20%, חוגג: "עדיף מאשר חל"ת"

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והמשבר במשק, הקבוצה מהבירה הודיעה לנציגי השחקנים על ההחלטה. הבעלים, שנמצא בבידוד וממתין לתוצאות הבדיקה שעבר: "כולם חייבים להתגייס". גם שכרם של כל עובדי המועדון יקוצץ ב-20%

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כמו כל המשק הישראלי, מתמודדת בית"ר ירושלים עם משבר הקורונה והשלכותיו על הכלכלה הישראלית והעולמית. הבוקר (שלישי) פורסם כאן באתר ששחקני הקבוצה חוששים לגבי עתידם ובפגישה שנערכה לאחר מכן בין הנהלת המועדון לבין נציגי השחקנים עידן ורד, דן איינבינדר ואופיר קריאף הודיעו היו"ר אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש וסמנכ"ל הכספים חיים נבון, על קיצוץ של 20% במשכורות של כלל השחקנים.

כמו כן, יבצע המועדון קיצוץ רוחבי של 20% בכל המשכורות של עובדי המועדון – הנהלה, צוות האימון והמנהלה. בנוסף, כל עובדי מחלקת הנוער הוצאו לחל"ת. בעלי הקבוצה, משה חוגג, אמר: "אנחנו נוקטים בכל הצעדים על מנת שהמועדון ימשיך ויתפקד בתקופה הקרובה, והבחירה לקצץ עדיפה מאשר הוצאת כל המועדון לחל"ת. כולנו נצטרך בתקופה הקרובה להיות חזקים ולנסות להתמודד עם המשבר הגדול, אבל בינתיים כולם חייבים להתגייס למען המועדון והמשך הפעילות השוטפת. אני מקווה ומאמין בעזרת השם שנצלח את המשבר ונצמח משם".

חוגג, אגב, שכידוע נמצא בבידוד לאחר שהיה בקרבתו של אדם שאובחן כחולה בנגיף, פרסם הערב פוסט ובו אישר שעבר בדיקה לאבחון אם הוא חולה בנגיף ותוצאותיה יתקבלו מחר: "זהו עברתי בדיקה, מחר נקבל תשובה, בתקווה שהכל טוב ואפשר יהיה לצאת מהבידוד", כתב הבעלים.

בתוך כך, ההכנות של בית"ר ירושלים למשחק מול באר שבע מבוטלות כמובן. הקבוצה תחזור להתאמן רק ביום ראשון, אבל בסוף השבוע תיערך שיחה נוספת בין אנשי המקצוע והצוות הרפואי בבית"ר כדי לבחון האם צריך לדחות בעוד מספר ימים את האימונים, זאת בהתאם להתפתחות המגיפה. בבית"ר ביקשו מהשחקנים לנסות ולהימנע מיציאה מהבתים ככל האפשר ולהתרחק ממקומות ציבוריים. נכון לאתמול לא הועברה לשחקנים תכנית אימונים אישיים וזה יקרה כנראה רק היום.


שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי