דראפיץ' וברדה להנהלה: מוכנים לקצץ 20 אחוז. חשש מאיבוד חדר ההלבשה

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מאמני מכבי נתניה הודיעו להנהלה שהם מסכימים לקיצוץ. השחקנים קיבלו הודעה להגיע לאימון, אך מבקרים: "חל"ת? יש כאן שחקנים עם תינוקות, אי אפשר לשרוד עם 7,500 שקל"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שני מאמני מכבי נתניה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, הודיעו להנהלת הקבוצה כי הם מוכנים לקצץ בשכרם בשיעור של 20 אחוז. ההודעה של השניים מגיעה בצל המחשבות של ראשי המועדון להוציא את השחקנים וכלל המועדון, בהם צוות המאמנים, לחל"ת.

מכבי נתניה ערכה אתמול (רביעי) אימון, כשעוד קודם לכן שקלו במועדון להפסיק אותו. גם היום קיבלו השחקנים הודעה להגיע לאימון, אך הם ממתינים לתשובות מהמועדון. "קשה להתרכז ככה בכדורגל, כשאתה לא יודע מה יקרה", אמר אחד השחקנים הבוקר. "יש כאן שחקנים עם תינוקות, עם אשה בהריון, איך אפשר לקיים בית ולשרוד מ-7,500 שקל שמציע הביטוח הלאומי?".

בקבוצת הוואצאפ של השחקנים הביעו חלק מהשחקנים התנגדות למהלך כזה. חלק אמר כי הוא "מצפה מסגל וגולדשטיין לגלות רגישות לנוכח המצב". גורם במועדון אמר: "יש חשש, כמו בקבוצות אחרות, שמהלך כזה יוביל למצב שבו נאבד את חדר ההלבשה בעונה הבאה". בנתניה סיפרו כי מהלך כזה יוביל לקיצוץ רוחבי שיכלול גם את הצוות הניהולי הבכיר.


ממתינים לתשובות. צמד המאמנים, אלמוג כהן והבעלים סגל (דני מרון, אריאל שלום)

תחילה, יש לציין, בנתניה שקלו להציע קיצוץ של 30 אחוז לדראפיץ' וברדה, אך הבינו שמהלך כזה ייתקל בהתנגדות שלהם. הקפטן אלמוג כהן, אחד מבעלי השכר הגבוה במועדון, השתתף בשיחת ועידה של הקפטנים והביע נכונות ללכת למהלך של קיצוץ. יחד עם זאת, כמו רובם, גם הוא מתנגד ליציאה לחל"ת, אך מבין שלא יוכל למנוע מהלך כזה. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, בקרב בעלי הקבוצות חוששים שחוזים יבוטלו בעקבות מהלך חד צדדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי