במנהלת מכינים תוכנית חלופית: האם הפלייאוף יקוצר?

עומר אצילי, דיוגו ורדסקה
עומר אצילי, דיוגו ורדסקה | מאור אלקסלסי

בעקבות ההחמרה בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה, במנהלת מנסים ליצור תוכנית חלופית שתגרום לליגה להסתיים בזמן. "אם נצטרך, נחזור לשחק גם בתחילת יוני, למרות שכרגע זה נראה בגדר חלום"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה נערכים לאפשרות של החמרה בנושא התפשטות מגיפת הקורונה וכבר חושבים על פתרונות שיאפשרו לסיים את הליגה במועדה בכל מקרה. אחת האפשרויות שעלו בשבוע שעבר, הכפופה כמובן למצב בישראל, היא קיצור משחקי הפלייאוף (קיום סיבוב אחד במקום שניים בפלייאוף העליון, למשל). למנהלת ברור כי חלק מהקבוצות עשויות להתנגד לתוכנית כזאת, אך זו רק אחת מבין מספר אפשרויות שעלו.

ההוראה החדשה של משרד הבריאות, לפיה לא ניתן לקיים אימונים בכלל, יצרה בהלה מסוימת בקרב הקבוצות. הן מתנגדות לאפשרות שיחזרו תוך חמישה ימים לפעילות, מה גם שכרגע אין צפי לחזרה. במנהלת רוצים שהליגה תחזור לפעילות בין אמצע מאי לתחילת יוני, לכל המאוחר. יחד עם זאת, מבינים שם שצריכים למצוא פתרון אחר למקרה שעד אז התפשטות הנגיף לא תיעצר וההנחיות של משרד הבריאות יישאר במתכונת הזאת או יוחמרו.

"אם נצטרך, נחזור לשחק גם בתחילת יוני, למרות שכרגע התחזית הזאת נראית כמו חלום רחוק", אמר אמש (שבת) גורם במנהלת. "זה נכון שעלו מספר תכניות לאוויר, כמו קיצור הפלייאוף, אבל כרגע שום דבר לא הוחלט. נערוך פגישה נוספת עם נציגי משרד הבריאות. אי אפשר לעשות צעד בלי שהם מאשרים אותו. זה תהליך מורכב, הקבוצות סופגות הפסדים כמו בכל המשק, אבל נצטרך לעבור אותו בשלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי