הערכה: הקיצוץ בבית"ר ירושלים בעונה הבאה ינוע בין 20% ל-40%

פרדי פלומיין, אלירן עטר, חנן ממן, עלי מוחמד
פרדי פלומיין, אלירן עטר, חנן ממן, עלי מוחמד | אריאל שלום

במועדון בודקים אפשרות להחתים את השחקנים על הסכם מיוחד וצפויים לשוחח על כך עם הקפטנים. גורם: "הנגיף הרסני למשק ולעסקיו של חוגג. כל הבעלים ייחשבו מסלול מחדש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שביום שישי האחרון אמר משה חוגג בראיון כי "יכול להיות שיהיה קיצוץ גדול יותר", בבית"ר ירושלים כבר החלו לבדוק באופן מעשי את האפשרות הזו. על פי גורם במועדון, בימים הקרובים תיבדק האפשרות להחתים את שחקני הקבוצה על הסכם לפיו ייקבע קיצוץ בשיעור מסוים לעונה הבאה. על פי הערכות, מדובר בקיצוץ שאמור לנוע בין 20 ל-40 אחוז, כשבמועדון, כך מתברר, עדיין לא קבעו את השיעור המדויק ומתלבטים כיצד לנהוג מול השחקנים.

בימים הקרובים צפוי המועדון לזמן את שלושת הקפטנים (עידן ורד, דן איינבינדר ואופיר קראף) לפגישה על מנת לדון בנושא. כידוע, בשלב זה חוגג נמצא בבידוד מוחלט לאחר שבסוף האחרון הוא אובחן כחולה קורונה. גם שאר הצוות שלו (אלי אוחנה, מוני ברוש וחיים נבון) שוהה בבידוד ולכן הפגישה עם השחקנים תתקיים רק לאחר שהם יחזרו לפעילות מלאה.

כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו כי שחקני הקבוצה חוששים שהמועדון יוציא אותם לחופשה ללא תשלום וזאת בהנחה שהתפשטות מגיפת הקורונה לא תיעצר במהלך השבועות הקרובים. מספר מועדונים בליגת העל כבר הוציא את השחקנים שלהם לחל"ת ולא מן הנמנע כי צעד כזה ייעשה בהמשך גם בבית"ר ירושלים בהתאם למצב.

כזכור, חוגג הודיע בסוף השבוע כי השחקנים הסכימו לקיצוץ אך הוא לא נקב באחוזים המדויקים. בבית"ר אמרו על דבריו של הבעלים: "התפשטות הנגיף היא הרסנית למשק ולעסקיו הפרטיים של חוגג. כל בעלי הקבוצות יעשו חישוב מסלול מחדש".


חוגג, אוחנה וברוש. חישוב מסלול מחדש? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי