ניצן: "אני מרגיש שאני בשיא, ידעתי שאני חייב לחוות את בית"ר מבפנים"

איתמר ניצן
איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

השוער דיבר על העונה המצוינת שלו ועל החיבור למועדון: "זה המשך ישיר לעונה שעברה, התאמצתי הרבה כדי לקבל זימון לנבחרת". וגם: הקהל, רגע השיא והמודל לחיקוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אין ספק שבית"ר ירושלים חוותה עונה לא רעה בכלל עד שמשבר הקורונה קטע את הכדורגל הישראלי. אחד מהגורמים להתברגותה במקום השלישי הוא ללא ספק השוער איתמר ניצן בן ה-32 שרשם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. השוער, שהגיע לקבוצה מהבירה בקיץ 2018, ספג העונה 25 שערים בלבד ב-25 משחקי ליגה והפך לאחד השחקנים הבכירים בבית"ר. השוער התפנה לראיון מרתק באינסטגרם שלו וענה לשאלות הגולשים. הוא מספר על החוויה לשחק בקבוצה, על השוערים אותם הוא מעריץ וגם מגלה סודות מחדר ההלבשה.

איך אתה שומר על כושר בזמן פגרת הקורונה: "למזלי, יש להורים של אשתי חדר כושר בבית ושם אני מתאמן בתקופה הזו". כשנשאל איך השחקנים מרגישים, ענה: "כמו כולם, כולנו טיפה מודאגים מהמצב ובעיקר מתגעגעים אחד לשני, מתגעגעים לאימונים ומתגעגעים לשחק מולכם בטדי". מי הכי מצחיק בחדר ההלבשה: "יש כמה מצחיקים, אבל שלום אדרי מעל כולם"

האם זו עונה הטובה בקריירה: "אני חושב שהעונה הזו היא המשך ישיר של העונה שעברה, מבחינתי לפחות. ללא ספק, אני מרגיש שאני בשיא שלי. אני מרגיש שאני משתפר משנה לשנה ואני הופך להיות שוער טוב יותר. כל עוד אשמור על עצמי מבחינה פיזית, אני לא חושב שאני אפסיק להשתפר עד היום האחרון שלי בקריירה".

איתמר ניצן. מרגיש בשיאו (דני מרון)

הרגע הכי גדול שלך העונה: "הניצחון נגד מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, זה היה רגע מאוד משמח עבור כל אנשי המועדון. ואם לקחת משחק אחד ספציפי בליגה, אני חושב שהניצחון נגד הפועל באר שבע בחוץ". 

מה הוא חשב על בית"ר לפני שהצטרף: "לאורך כל השנים, כששיחקתי נגד המועדון, תמיד אמרתי לעצמי שאני חייב לחוות את המועדון הזה מבפנים, לפחות לשנה אחת. לשמחתי זו כבר השנה השנייה שלי פה ואני מקווה לעוד הרבה שנים בבית"ר".

השינוי שחל במעמדו, לאחר שהוזכר כמועמד לעזוב: "קודם כל, יש לי הרבה מאוד אמונה בעצמי, ביכולת שלי, במי שאני ובדרך שעשיתי עד שהגעתי לבית"ר ירושלים. אותם אנשים שלא האמינו בי, הם אלו שנתנו לי את הדלק להגיע לאן שהגעתי".


"אמרתי לעצמי שאני חייב לחוות את בית"ר מבפנים" (אריאל שלום)

הדחיפה של הקהל: "כמובן שזה מורגש בכל דקה במשחק. אני חושב שכדורגל ללא אוהדים הוא פשוט לא רלוונטי ולא מעניין. אז כן, הקהל הוא פקטור מאוד משמעותי".

מה אתה אומר ליריב לפני פנדל: "זו אחת הדרכים לערער את הביטחון של הבועט. לפעמים הדיבורים עוזרים ולפעמים לא, אבל זה אחד הכלים שאני משתמש בהם בפנדלים".

סרט הקפטן בבית"ר: "אני חושב שיש לנו שלושה קפטנים (עידן ורד, דן איינבינדר, אופיר קריאף) מעולים שעושים עבודה מצוינת במועדון. כל חדר ההלבשה עומד מאחוריהם".


ניצן הודף את הפנדל של שרי (דני מרון)

הזימון הראשון לנבחרת ישראל: "זה משהו שעבדתי בשבילו המון המון זמן. חיכיתי לזה וסוף סוף זה הגיע. לצערי זה נדחה קצת, אבל אני מאושר מהזימון".

קבוצה מועדפת בחו"ל: אתלטיקו מדריד, בוודאי אחרי המפגש המדהים שהיה לנו פה נגדם בשנה שעברה".  כשנשאל על דמות לחיקוי ענה: "אדרסון ממנצ'סטר סיטי ומארק אנדרה טר שטגן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי