איגוד המאמנים פנה להתאחדות: "הכריזו על סיום עונת 2019/20"

מרקו בלבול, רוני לוי
מרקו בלבול, רוני לוי | מאור אלקסלסי

מאמני הכדורגל ביקשו מאורן חסון להודיע רשמית על סיום העונה והציעו שלושה מתווים, בהם אחד שמקובל על הרוב: הקפאת היורדות ואישור העולות, כשבעונה הבאה יגדלו מספר היורדות מכל ליגה

(גודל טקסט)

איגוד המאמנים שלח הבוקר (שלישי) מכתב לראשי ההתאחדות לכדורגל, בו הוא קורא להם להכריז על סיום ענת המשחקים הקרובה. בפנייתם, הציעו באיגוד שלושה מתווים אפשריים לסיום עונת המשחקים הקרובה.

על פי מידע שהגיע לספורט1, שלושת המתווים אותם מבקשים מאמני הכדורגל בישראל לבחון הם:
1. להקפיא את העולות והיורדות באופן גורף.
2. לאחד את עונת 2019/20 עם עונת 2020/21, עם אותן נקודות בהן הסתיימה העונה הנוכחית.
3. המתווה המקובל ביותר על צמרת ארגון המאמנים: השתיים הראשונות עולות בנקודה שבה הסתיימה הליגה, ובנוסף הקפאת היורדות והגדלת הליגות בהתאם. כמו כן, הציעו באיגוד, להגדיל את מספר היורדות בעונה הבאה.

סגן יו"ר איגוד המאמנים, אמיר כהן, מסר בתגובה: "אכן פנינו במכתב לראשי ההתאחדות. לפני שחושבים על מתווה, אנחנו אומרים שצריך לשים הכל בצד לרגע. יש פה מספר לא מבוטל של פעילים בכדורגל, שנמצא באי ודאות. המצב לא מטיב איתו. הכדורגל הוא לא חיים או מוות. מה שמתבקש מההתאחדות, עם כל הצער – זה להכריז רשמית: עונת 2019/20 הסתיימה. מה תהיה בעונה הבאה? שיישבו בהמשך".

על המתווים שנחשפו במכתב אמר כהן: "המתווה הראשון מעניש יותר מדי אנשים. ברור לנו שיש ליגות מסוימות שבהן המקום השלישי נמצא עם משחק חסר ויכול לעלות ליגה. את זה נפתור בנפרד. ברור לנו שהרוב יסכימו. המתנגדות היחידות הן מקום 3-4 ואולי המקום החמישי מכל ליגה. אנחנו מצפים שהמנהלת וההתאחדות יכריזו על סיום הליגה כבר עכשיו".


חסון. איגוד המאמנים כבר פנה (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי